Gå til innhold

[Løst]iPod Touch | Video og musikk samtidig fungerer ikke


Anbefalte innlegg

Det er sikkert et par av dere som klikket dere inn på denne tråden fordi dere trodde jeg prøvde å spille av videoer og musikk på ipod'en min samtidig, og skulle gi meg en skikkelig overhaling. Så dum er jeg ikke. :p

 

Problemet mitt går kort og greit ut på at jeg ikke kan legge inn filmer samtidig som jeg har musikk på ipod'en. Filmene er i rett format, men hvis jeg prøver å synkronisere filmene så slettes all musikken jeg har på ipod'en.

 

For å være helt ærlig så vet jeg egentlig ikke om det er noe galt eller om det skal være sånn, men det er veldig frustrerende.

 

Håper på svar, både hvis det faktisk er noe galt og hvis det er sånn som dette det egentlig skal være, og at jeg har dummet meg ut. :)

Endret av haakonmt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er sikkert et par av dere som klikket dere inn på denne tråden fordi dere trodde jeg prøvde å spille av videoer og musikk på ipod'en min samtidig, og skulle gi meg en skikkelig overhaling. Så dum er jeg ikke. :p

 

 

Den traff virkelig. XD

prøv å sett synkronisering til manuelt, og sett "synkronisert alle videoer"

Lenke til kommentar

Hehe :p

 

Ville bare unngå unødvendige, uhøflige svar ;)

 

Men takk for veldig raskt svar. Det så ut til å gjøre ting en hel del enklere, men det jeg sliter med nå er at jeg fikk en advarsel når jeg prøvde å kopiere over filmer der det stod noe sånn som at "filen ble ikke kopiert fordi den ikke kan spilles av på din ipod". Men jeg, som den idioten jeg er, klarte å trykke på "ikke vis denne advarselen flere ganger", så nå får jeg ikke sett hva som står.

 

Og det er ikke den advarselen som kommer når du prøver å kopiere over filmer som har feil filformat, men den ligner. :p

 

EDIT: Fant advarselen igjen. Den lyder som følger: "*****" ble ikke kopiert til ipod-enheten "*****" fordi den ikke kan spilles av på ipod-enheten.

 

Men istedet for en sånn gul "varseltrekant" i advarselen, som kommer hvis filformatet er feil, så er det et sånt informasjons-symbol. Blå sirkel med hvit "i" inni. Håper folk forstår :p

Endret av haakonmt
Lenke til kommentar
Tar eit nytt spørsmål her og håper på svar eg då.. Eg er ganske fersk med ipod og itunes, men musikk har eg fått på plass. Men eg har problem med å få fram video filer eg har på PC-en. Skal ikkje disse visest i biblioteket på itunes?

 

De må være konvertert til et visst format. (husker ikke hvilke)

så er det bare å drag'n drop inn i videoer fra windows utforsker

Lenke til kommentar
Tar eit nytt spørsmål her og håper på svar eg då.. Eg er ganske fersk med ipod og itunes, men musikk har eg fått på plass. Men eg har problem med å få fram video filer eg har på PC-en. Skal ikkje disse visest i biblioteket på itunes?

 

De må være konvertert til et visst format. (husker ikke hvilke)

så er det bare å drag'n drop inn i videoer fra windows utforsker

 

Er ikke det mp4 format?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...