Gå til innhold

Tips til sommerjobb!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hva skal du til neste år da?? hva med og søke i et firma som driver med det du skal til neste år så kanskje du får læreplass når du er ferdig med skolen liksom?? gjøre intrykk alerede liksom for da kanskje du får utplasering der også :)

Skall gå overflatebehandling, skall altså bli maler :)

Tja, onkel har jo et malerfirma.. Verdt og høre med han?

Lenke til kommentar
ville jeg gjort....er maler selv jeg...begynte med lere tid i sommeren som var da...men absolut verdt og høre.for da kanskje du får lære tid der etter du er ferdig på skolen....selvom trur ikke det skal være noen problem da.....

 

hvor er du fra da??

Gårdsgutt fra Trøndelag, flytter til Trondheim i sommer.

Er der jeg håper på sommerjobb da.

 

Skall jeg bare skrive div søknader og sende til byggmaker, osv?

Lenke til kommentar

nei....spør maler firmaer vis du har tenk og bli maler....spør om de er villig til og ha deg på sommer jobb eller om de må ha søknad for så spøre om de kanskje er intresert i en lerling året etter....for da kanskje du får den i boks alerede før skolen begyner i gjen i stede for og lete etter lerling plass etter skolen er over....gå litt rundt fra firmaer som kan virker intresange...ofte mener jeg er etter egen erfaring, gå til firmaer som ikke er så alt for mange ansatte bedre være få og tett kjent i stede for spredt bekjenskap

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Heisann !

 

Søk litt rundt omkring innen deet emnet du er best på!

Er veldig godt betalt som maler.

Du kan søke arbeid hos feks: ByggMaker, Coop OBS Bygg, Trelasten og andre firmaer og butikker. Det lønner seg og snakke med læreren å sette han opp som referanse slik at han kan fortelle hvor god du er.

 

Så skriver du en god søknad, legger ved CV og vitnemål om mulighet for det.

 

LYKKE TIL ! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...