Nemesis90 Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 (endret) Hei For noen dager siden så skjedde det noe merkelig, jo.. jeg skulle spille cs var på vei inn og så stopper alt når det bildet kommer opp, Tenkte.. hmm, brannmur som ikke godtar load av cs? sjekket litt, prøvde og skru den av.. også tenkte jeg slik at det har jo funket fint i 1 år i strekk, så tenkte jeg.. jeg prøver litt til... men det samme skjedd, så reinstalerte jeg steam, og innstalrte steam+ cs på nytt.. prøvde og gå inn, men det samme skjer.. Har prøvd og skru av og på brannmur, og fjernet hl.exe + steam fra listen og prøvd og legge til, har bare klart og legge til steam, men regner med at windows brannmur sier ifra om den blokkerer noe, har hvertfall alltid gjort det^^ Har også testet med vanlig halflife, og det samme skjer^^ Noen som har peiling på hva som er galt? har spillt cs i godt over 6 år, og allderig vært borti noe slikt. Endret 5. april 2008 av lunnr
Jooakim Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Sjekk litt rundt på Crashes og Troubleshooting. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå