Robert. Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Hei, hadde nå tenkt og starte og spille LOTRO igjen, men problemet nå er da jeg putter inn CD-en så kommer ikke noe opp, ser ut som laseren jobber mye, men ingen ting skjer.
Robert. Skrevet 4. april 2008 Forfatter Skrevet 4. april 2008 Installere er problemet, unnskyld for litt lite informasjon, men hadde problemer med installeringen.
El Fantasma Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Mener du at den ikke starter setup automatisk? Visst ikke kan du jo bare starte den manuellt fra Min Datamaskin..
Robert. Skrevet 4. april 2008 Forfatter Skrevet 4. april 2008 Har fått det til og virke nå, kjøpte en Prima Gude nå, men så virker ikke den... alerede sendt en melding til direct2drive..
arlion Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 kikka på den guiden på direct2drive nå, skulle da være null problem om du har acrobat reader installert, har handla digitale tegneserier der et par ganger, null problem å få dem til å funke gjennom digital edition funksjonen til acrobat reader.
Robert. Skrevet 5. april 2008 Forfatter Skrevet 5. april 2008 Jeg er så utrolig irritert nå, oppdaterte alle spill filene mine i går, når jeg ENDELIG skal starte [Game Error 201] Har nå repair, og re-installer filene, Men nå har ALT fryst seg jeg var på 5,000 noe av 11,000. Nå prøver jeg og starte luncheren på nytt, men nå gidder den ikke og "Connecte" ...
Betenkt Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Samme maskin som før? Scan for virus? Prøv med andre CD-er/spill/dvder?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå