Gå til innhold

Vil gjerne ha litt konstruktive tilbakemeldinger på en hjemmeside


Anbefalte innlegg

Jeg har laget en hjemmeside til campingplassen vår og vil gjerne ha litt tilbakemeldinger på denne.

 

Selve designen brukte jeg et eller annet web-basert program for å lage. Har deretter laget 4 hovedsider(Norsk, Engelsk, Tysk og Nederlandsk)

PhP for å vise innholdet på sidene.

 

Poenget med siden er at det skal være ganske enkelt å finne den informasjonen man vil og at den skal være ganske oversiktlig.

 

Det er foreløpig kun norsk og engelsk versjon som er oppdatert.

 

Adressen til hjemmesiden er www.oldevatn.com

 

Har ikke videre peiling på html, PhP, css osv.

Bruker notepad for redigering av sidene.

 

Hadde vært flott viss noe gidder å se på den og komme med litt tilbakemeldinger om hva som bør utbedres/endres/fjernes/legges til osv.

 

Ps. Bildene kommer til å bli oppdatert i løpet av våren og sommeren.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rammen som viser detaljert info kunne med fordel vært litt bredere slik at den dekker hele det hvite området ( gallerifanen dekker jo nesten hele). Ellers synes jeg font brukt på linkene øverst, kunne vært endret til en mer leselig og sleek skrifttype. Forøvrig en pen og stilren side :)

Lenke til kommentar
Rammen som viser detaljert info kunne med fordel vært litt bredere slik at den dekker hele det hvite området ( gallerifanen dekker jo nesten hele). Ellers synes jeg font brukt på linkene øverst, kunne vært endret til en mer leselig og sleek skrifttype. Forøvrig en pen og stilren side :)

 

 

Er litt treig her, men er det disse sidene du mener? Spre bildene utover?

Sånn som dette?

 

Når det gjelder det med fonter på linkene i toppen så er jeg litt usikker på hvilken font som passer best.

Har tenkt på å endre dette tidligere også.

 

Noen forslag?

 

Takk for innspill fra dere begge forresten.

Endret av andefaen
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...