7yvern Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 (endret) Her kan dere se hva som skjer når jeg prøver å slette bf2 for å innstalere det på nytt... vet noen hva jeg kan gjøre for å få dette til å fungere normalt? jeg prøvde å slette hele mappa fra bf2, men fremdeles er den saken der etter at jeg gjorde det... (jeg prøvde først å slette normalt) Endret 4. april 2008 av 7yvern
Chris_lox Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Slette bf2 mappa som ligger i "Mine dokumenter"?
hightow Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Mener du at du prøvde å slette BF2-katalogen eller avinstallerte du spillet? Det er en viss forskjell ... Et lite tips bare når du tar skjermdump. Hold nede Alt-knappen når du trykker PrintScreen - da blir det skjermdump av det aktive vinduet og ikke hele skjermen. Hvem du har som kontakter i Skype og Msn er en (din) privatsak.
Kjøleskapmannen Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Prøv å avslutt Daemon Tools og Xfire i oppgavelinjen.
7yvern Skrevet 4. april 2008 Forfatter Skrevet 4. april 2008 Mener du at du prøvde å slette BF2-katalogen eller avinstallerte du spillet? Det er en viss forskjell ... jeg avinstallerte spillet... det å slette mapper vet jeg bare er dumt... hvert fall sånn før du har sletta spillet originalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå