Gå til innhold

er dette en god psu?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tull & fjas, det systemet drar jo bare 200-210 W på maks.

 

Kjøp deg en Corsair VX450 eller en HX520W, så er du i mål.

 

tull å fjas?

jeg har en 300w nå og pc skrur seg av når jeg starter et spill eller lignende :ermm:

 

edit: la oss si at jeg vil ha stillhet og kvalitet da,

Endret av carl-kr.
Lenke til kommentar

Jeg vedder en tier på at den 300W'ern din hverken er ny eller av noe særlig god kvalitet, den er sikkert full av støv også, og overopphetes når du belaster den noe særlig. Ergo skrur den seg av.

 

Edit: Corsair psuene er blant de beste på markedet, både på kvalitet og støynivå...

Endret av Wibla
Lenke til kommentar
Jeg vedder en tier på at den 300W'ern din hverken er ny eller av noe særlig god kvalitet, den er sikkert full av støv også, og overopphetes når du belaster den noe særlig. Ergo skrur den seg av.

 

Edit: Corsair psuene er blant de beste på markedet, både på kvalitet og støynivå...

 

okey, så crosair versus den thermalake da?

Endret av carl-kr.
Lenke til kommentar
Tull & fjas, det systemet drar jo bare 200-210 W på maks.

 

Kjøp deg en Corsair VX450 eller en HX520W, så er du i mål.

 

anbefalt og minimum for et 8800- skjermkort er på 600W. Det var det som sto på komplett ihverfall når jeg skulle konfiguere min pc.

 

Og SLI 8800 kort er det anbefalt å ha 700w ++

 

hvis du sier at hele systeme hans drar 200-210 maks, mener du at SLI = 300-400W max?

Lenke til kommentar
Og SLI 8800 kort er det anbefalt å ha 700w ++

 

hvis du sier at hele systeme hans drar 200-210 maks, mener du at SLI = 300-400W max?

 

For å ta noen få eksempler for grafikkortene alene, så drar 2 stk. 8800GTS rundt 200W fra PSU, 2 stk. 8800GT rundt 160W, 2 stk. 9600GT så "lite" som 120W. You get the idea. Det er ikke allverdens som behøves. Har man en god PSU av velrenommert merke så kan man komme seg unna med mindre enn specs som oppgis. En Corsair HX520W kan f.eks ta en quad core-CPU og 2 stk. 8800GT uten problemer. Som nevnt, produsentene helgarderer seg bare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...