Shockforce Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Jeg har problemer med å få Crysis til å fungere skikkelig på min maskin. Maskinen er helt ny, og ser slik ut: -Intel Core 2 Quad Q6600 2.4GHz Socket LGA775, 8MB, BOXED m/vifte -MSI P31 NEO-F, P31, Socket-775, DDR2, 1333FSB, ATX, GbLAN, ICH7, PCI-Ex16 -Corsair TWIN2X 6400C5DHX DDR2, 4096MB Kit w/two CL5 2GB Dimm's, E.P.P and DHXPowerColor -Radeon HD 3850 "PCS" 512MB, GDDR3, PCI-Express 2.0, 2xDVI/HDMI/HDCP -Samsung DVD-brenner SH-S203 SATA -Fortron Source Blue Storm II 500W,Active PFC, 4xSATA, ATX, 2xPCI-E, 20/24pin strømforsyning. Jeg har lastet ned både patch 1.1 og 1.2 men spillet bare fortsetter å krasje!?! Jeg spiller ikke online multiplayer, så Hotfix er vel unødvendig. Noen som har peil på hva dette kan være???
Crazy_Man Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Når krasjer spillet? er det når du går inn eller er det når du har spilt i en liten stund? Du kan også prøve å oppdatere skjermkortet hvis du ikke har det
Bjonski Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Du forklarer ikke problemet ditt så bra da.. Får du noen feilmeldinger? eller havner du rett på skrivebordet? litt mer info om selve problemet, takk.
Kharan Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 For ordens skyld, vi regner med at du ikke har en 'uoffisiell' versjon av Crysis og at du faktisk har kjøpt spillet. Som sagt ovenfor, feilmeldinger hadde vært kjekke å ha mht å diagnosere problemet. Display driver? Oppdaterte drivere ellers?
Shockforce Skrevet 3. april 2008 Forfatter Skrevet 3. april 2008 For ordens skyld, vi regner med at du ikke har en 'uoffisiell' versjon av Crysis og at du faktisk har kjøpt spillet. Som sagt ovenfor, feilmeldinger hadde vært kjekke å ha mht å diagnosere problemet. Display driver? Oppdaterte drivere ellers? -Har kjøpt spillet ja... :-) Spillet bryter noen ganger før jeg kommer til selve menyen, men andre ganger kan jeg spille i opptil 5-10 minutter før det "klikker". Det dukker opp meldinger om at windows er gjenopprettet etter en alvorlig feil. Når jeg sjekker grundigere står det noe om feilkode og MSI. Driverne til skjermkortet er oppdatert. Men på enhetsbehandling fant jeg ut at driveren til High Audio Definition ikke virker. Har prøvd å finne driver til denne, men verken windows eller jeg finner en som virker... Bak på spillet står det noe om denne lyd- delen (high definition audio) må være oppdatert. Kan dette være problemet? Kan fint spille Call of Duty 4 på maskinen. Det er det som er så merkelig!?!?
Shockforce Skrevet 3. april 2008 Forfatter Skrevet 3. april 2008 Når krasjer spillet? er det når du går inn eller er det når du har spilt i en liten stund? Du kan også prøve å oppdatere skjermkortet hvis du ikke har det Det krasjer noen ganger før selve menyen (i prologen) , og andre ganger etter ha spilt i 5-10 min. Skjermkortet er oppdatert. Har windows XP Prof. Prøvde det også på Vista, men det var samme problemet. Står noe om MSI på feilmeldingen. Kan det være kompabilitetsproblemer med hovedkortet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå