CAT-scan Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Det foreligger ingen offisiell informasjon fra Intel om "Nehalem"-modeller, noe som betyr at verken GHz, modellnummer og tilsvarende effektforbruk er kjent. Herregud HW. Skjerpings.
Fjonisen Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 Det foreligger ingen offisiell informasjon fra Intel om "Nehalem"-modeller, noe som betyr at verken GHz, modellnummer og tilsvarende effektforbruk er kjent. Herregud HW. Skjerpings. Til info er "verken" og "hverken" likestilt i norsk grammatikk. Vil det være rimelig å anta at Nehalem først blir tilgjengelig på markedet om et års tid? Jeg planlegger ny PC etter sommeren, men kan drøye litt utover høsten hvis det er håp om "normale" modeller (altså ikke extreme edition) før jul..
CAT-scan Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 (endret) Litt pinlig at jeg aldri har klaget på bruken av «verken» da, din fjøsnisse Ordet han leter etter er «klokkefrekvens». Endret 21. april 2008 av CAT-scan
KjellV Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 Vil det være rimelig å anta at Nehalem først blir tilgjengelig på markedet om et års tid? Jeg planlegger ny PC etter sommeren, men kan drøye litt utover høsten hvis det er håp om "normale" modeller (altså ikke extreme edition) før jul.. Intel skal vel lansere de første Nehalem på slutten av året, og det blir nok som vanlig extreme edition (spesielt extreme mtp pris) først og så kommer sikkert de "normale" prosessorene en gang neste år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå