Fred7555 Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 (endret) Når jeg spiller counter-strike 1.6, har jeg mellom 80-110 i ping/latency. Vedlig plasgomt fordi jeg blir kicka fra noen servere pga. for høy pinng og lagger av og til også. Har 3.32 Mbps ifølge www.linjetest.no Noen som vet hvordan å få lav ping? Tror jeg har 60 fps. Det var sist jeg sjekka. Noen som hvordan sjekke det, ogås fjerne det igjen (de hvite tallene, ekkelt når jeg spiller syns jeg). Og hvordan få bedre igjen? Litt dårlig i sånne ting Har sett at noen sier: Skriv disse i console: cl_uppdaterate 100 cl_cmdrate 100 rate 25000 Men hva gjør egentlig de commandoene med spillet og PC-en? Endret 3. april 2008 av Fred7555
Jooakim Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Har du WLAN (trådløst nettverk)? Hvilke maskinkomponenter har du? Bruker andre nettverket mens du spiller?
Fred7555 Skrevet 3. april 2008 Forfatter Skrevet 3. april 2008 Jeg har fast internett, ikke trådløst. Jeg bruker bare denne PC-en og dette internettet når jeg spiller. Husker ikke helt hvor man finner mkasinkomponentene, så fint hvis du sier det
Jooakim Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Når jeg spør etter maskinkomponentene, mener jeg "hardwaren" din, altså maskinvarespesifikasjoner, altså PC-deler. Bruker andre nettet ditt mens du spiller, altså foreldre, søsken og slike. :-)
Fred7555 Skrevet 3. april 2008 Forfatter Skrevet 3. april 2008 Nei, bare denne PC-en som er på internett, og mammas og broren mins sin konto på PC-en er logget av når jeg spiller Har: Skjermkort: NVIADIA GeForce FX 5500 Skjerm: En WiewSonic skjerm i 22" Prosessor: Intel®Pentium ® 4 CPU 3.00 GHZ (har to av det) SI ifra hvis jeg har glemt noe/du trenger mer
Jooakim Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Det er nok skjermkortet som gjør at du ikke får så fryktelig god FPS. Du kan prøve å skru av v-sync i skjermkortinstillingene. Om du skriver følgende i console connect cs1.games.broadpark.no:27015 eller følgende i cmd (Start -> Kjør/run -> skriv cmd og trykk ok) Der skriver du ping -a cs1.games.broadpark.no Så kan du skrive her hvilken ping du får inne på server, og hvilken gj. ping du får i cmd.
Fred7555 Skrevet 4. april 2008 Forfatter Skrevet 4. april 2008 Vet at dette sikkert er et ekstremt dårlig spørsmål, men: Ligger skjermkort, videokort og lydkort i selce PC-en eller i skjermen? Har konformasjon og har tenkt til å kjøpe en ny pc (skal kjøpe alt), men fint hvis kortene ligger i PC-en
alfredsn Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Vet at dette sikkert er et ekstremt dårlig spørsmål, men: Ligger skjermkort, videokort og lydkort i selce PC-en eller i skjermen? Har konformasjon og har tenkt til å kjøpe en ny pc (skal kjøpe alt), men fint hvis kortene ligger i PC-en Det "ligger" ikke i pcen! er koblet opp imot et hovedkort, hvor alle komponentene koblet opp mot.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå