Gå til innhold

Beste skjermkort, til under 1000-lappen

Dulla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spiller Far Cry, BF, SOF Payback,HL og Call of Duty for det meste. Så kortet må være brukbart til de spillene da. :yes:

HD 3850 som jeg fikk tipset på Kan dette vare fine saker?? Det var ikke så dyrt heller, i forhold til det andre.

Skal være til den nye maskinen jeg skrapte i sammen. Basert på AMD 5000+ på et Gigabyte AMD770 HK.

Skrevet

Ja, det var stor forskjell der ja. Har Crysis liggende på disken på denne maskina (trenger bare mounte den i Daemon tools :grin2: ). Der står det et 1650XT/512Mb som jobber sammen med en E6600. Men har ikke tjangsa på å prøve den enda. Magefølelsen sier at det kommer til å gå dritt.. :p

Vært morsomt om Crysis hadde funka på den gamle maskina, som får en facelift.

Skrevet

Ja, jeg har ikke sånn superdiger strømforsyning. Corsair 450W. Hadde tenkt å kjøpe en sånn Hiper 520W. Men de hadde testa den på JonnyGuru. De klarte ikke å tyne mer en 380W ut av den.

Så hvis den HD 3850 er litt mer snill på strømmen, så er kanskje det rette sorten.

Skrevet (endret)

VX450W er nok i haugevis. Corsair er veldig beskjedne når de merker strømforsyningene sine, i en test leverte VX450W faktisk 570W uten å kutte ut. I en annen test leverte en av storebrødrene, Corsair TX650W, hele 780W (etter det sa det stopp). Så det er slingringsmonn her.

Endret av Smirnoff
Skrevet

570W... :wow: Ja, da må forsyninga være bra. Den bråker ikke så infernalsk heller.. :thumbup:

Men er det stor forskjell på de forskjellige merkene på korta med samme hardware. F.eks. XFX HD3850 vs. Asus HD3850 med samme minne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...