Gå til innhold

Lage en print ut(kanskje exel?) på klistermerker?

ray001

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal lage meg navne lapper på klistermerke ark(fra Biltema) med 65x ruter(arkets størrelse er 38,10 x 21,08).

Er det noen plass med et ferdig oppsett, der jeg kan bare skrive inn tekst og at det passer ut med arket & printer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brukte selv en evighet i Excel på å få det fint til, så lagret jeg malen ( skrev ut på vanlig a4 og sammenlikna med klisterarket )

Har imidlertid slettet malen, dessverre :)

Skrevet

Hvorfor ikke bruke Word? Den inneholder støtte for de aller fleste typer etiketter og du kan også lage egendefinerte etikettstørrelser.

Verktøy -> Brev- og masseutsendelser -> Konvolutter og etiketter...

Skrevet
Hvorfor ikke bruke Word? Den inneholder støtte for de aller fleste typer etiketter og du kan også lage egendefinerte etikettstørrelser.

Verktøy -> Brev- og masseutsendelser -> Konvolutter og etiketter...

Har vært inne på word å sett, litt enklere, MEN det er ikke oppsett for mine ark, ser det ut til :-(

Arkene mine er 38,10 x 21,08mm ruter(5x kolonner og 13x rader) på et standard A4 ark.

Skrevet

Det er utallige valgmuligheter når det gjelder etikettyper i Word. Jeg nekter å tro at det ikke finnes noe for dine ark. Har du sjekket om det er angitt noen Avery-nummer eller liknende på arkene?

Skrevet (endret)
Det er utallige valgmuligheter når det gjelder etikettyper i Word. Jeg nekter å tro at det ikke finnes noe for dine ark. Har du sjekket om det er angitt noen Avery-nummer eller liknende på arkene?

hehe, jeg så det etter at du var så bestemt på at dette skulle finnes :-)))

Takker for det.

Men det kommer ikke helt 100% rett på arket, men det er vel bare justerings saker :-)

Nå skal jeg få merket film samlingen min :-)))

Funker som bare det :-)))

Endret av Ray001
Skrevet

Ulike skrivere behandler arkene litt ulikt så noen små justeringer må du ofte regne med. Sjekk om det er mulig å justere noe på arkenes plassering i skriveren.

Flott du fikk løst det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...