Nefeethi Skrevet 1. april 2008 Skrevet 1. april 2008 Hva skal det her bety? Kom nettopp hjem fra jobb og setter meg ned ved PC-en for litt velfortjent gaming, så kommer dette opp. Spillte forøvrig til sent igår kveld. Halp!
øl_i_tastaturet Skrevet 1. april 2008 Skrevet 1. april 2008 "ikke nok minne til å utføre denne kommandoen" Kjipt Test å se om det funker med andre spill, restart maskinen, sjekk minne osv osv.
Nefeethi Skrevet 1. april 2008 Forfatter Skrevet 1. april 2008 (endret) sjekke hva og hvordan? Har bare det ene spillet på pcen for øyeblikket, fikk den tilbake fra reparasjon på søndag. Har prøvd restart. Endret 1. april 2008 av Nefeethi
Nefeethi Skrevet 1. april 2008 Forfatter Skrevet 1. april 2008 Jeg på en måte trenger ett svar på dette Ingen..?
Theoneask Skrevet 1. april 2008 Skrevet 1. april 2008 Du vurderte aldri å sjekke ut wow-europe com og søke etter feilmeldinga du får der? Uansett køyr repair.exe du.
øl_i_tastaturet Skrevet 1. april 2008 Skrevet 1. april 2008 Sjekk at minnebrikkene sitter skikkelig i. Mulig de har prestert å ødelegge RAM'en din slik de gjorde med min.
Bear^ Skrevet 1. april 2008 Skrevet 1. april 2008 Fikk denne meldingen selv og det jeg gjorde var å øke størrelsen på sidevekslings fila. Den sto på 2048 eller noe slikt men jeg økte den til 4092 og etter det var den feilmeldinga historie her i gården.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå