Gå til innhold

Aprilfest 2008 - DHM - S/H


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hatobjekt nr 1 ødelegger litt for et ellers bra bilde.

Har aldri lagt merke til alle høyspentledninger før etter at jeg begynte med foto.

Vet. Hater alt som har av høyspentledninger, når jeg ikke sitter her inne på dataen og trenger strøm :p

Lenke til kommentar

Dag 8:

 

Gikk ut aaaaaalt for seint til å ta bilder i dag, så i dag kommer og et av mine mindre gode bidrag. Følte det ble et litt "panikk" preg over det, og gidder ikke gå i huset og finner en random ting å ta bilde av. (det sparer jeg til når jeg får 50mm-en og har noe skikkelig optikk så hvertfall skarpheten er på plass!)

 

Uansett:

post-139158-1207684996_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Dag 8:

 

Gikk ut aaaaaalt for seint til å ta bilder i dag, så i dag kommer og et av mine mindre gode bidrag. Følte det ble et litt "panikk" preg over det, og gidder ikke gå i huset og finner en random ting å ta bilde av. (det sparer jeg til når jeg får 50mm-en og har noe skikkelig optikk så hvertfall skarpheten er på plass!)

 

Uansett:

Jeg synes det ble for mørkt; men dette bildet har potensiale. Du bør ta det om igjen når det er lysere. Men jeg tror ikke det må bli for lyst og trivelig.

 

Tom

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Dag 9:

 

Var ute med Eirik og en haug 9. klassinger og tok bilder ute. Gav de et kamera hver til å kose med, og vi traska i forkant og tok litt bilder når vi var ute og gikk. Vi fant en liten plass med et par bygninger, et bord med 3 stoler og 3 flasker voksenbrus (som dere kan se bilde av i eirikant's aprilfest).

post-139158-1207826883_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Dag 10:

 

Aprilfesten går ut på at vi skal feire at lyset er kommet tilbake. Greit nok det, men regner har ikke dratt enda ! Regn og hagl og alt annet møkk som kan samle seg opp i en sky hølja ned i dag. Fant tilfeldigvis noen eldgamle briller og prøvde meg på et selvportrett.

post-139158-1207854451_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Dag 13:

 

Har ikke hatt tid til fotografering i helga, men fikk tatt et i dag heldigvis.

 

Den kommende uka har jeg prøve-eksamen i media, så usikker på hvor mye jeg får lasta opp her i og med at jeg må jobbe med oppgaven som ikke er sikkert jeg skal ha i s/h.

 

(bamsen er hjemmelaga)

post-139158-1208110409_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...