Gå til innhold

gamer-data (etter konfen)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nope, for dual er bedre enn quad til gaming og det har blitt tatt opp mangen gongar her og andre plassar.

då får eg heller kjøpa det skjermkortet seinare, når eg evt. går for sli ;) men så har eg utfordringa og nå :p

Skrevet

la merke til ein ting nå som eg har fått skjermkort og strømforsyning: eg kan ikkje bruke strømforsyninga til SLI, for den har bare 2 PCI express kontaktar og 9800gtx trenge 2 pr. kort :( skal/kan eg sende strømforsyninga tilbake og kjøpe ei ny for pengene?

Skrevet (endret)

Den er kjip...

de lysene som er tidligere, på side 2 eller no..

jeg bestilte de,.. men vet ikke hvordan jeg skal koble de til..?

Endret av Sandland
Gjest medlem-77217
Skrevet

Tar det her jeg.

Noen som har innspill på denne PC-en?

post-77217-1211119876_thumb.jpg

Gjest medlem-77217
Skrevet

Okei, takk! Da blir det det oppsettet :)

Skrevet

sandland: eg har ikkje fått lysa sjølv, men eg trur du koble ein 4-pin til ein kit og så følger det med ledningar og manualar til resten ;):p men lykke til...

• 3 uker senere...
Skrevet

WEE! PSU-en har komt, og eg sitter på dataen akkurat nå :D har ikkje installert noko utanom vlc, avg, mozilla og steam :) drivere osv. tar eg seinare....

:w00t:

Skrevet (endret)
HKet støtter meir ram, ja. men eg vurdere å oppgradera til 8gb seinare.

9800x2: sko meina dette har same ytelse som 8800gtx og 3870x2 er bedre enn 8800.

ein ting til: 9800 er overpriced!!

9800 er jo ikke overprisa vis du ikke husker så ligger dagens 9800 der 8800gtx gjorde i begynnelsen og jeg vedder på at du ikke vet hva som er forskjell mellom korta Endret av trondtang

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...