Gå til innhold

gamer-data (etter konfen)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

X-530 høytalersettet er jo på ingen måte dyrt i det hele tatt. Og man trenger heller ikke no spesielt godt headset for god lyd når man har det lydkortet han har bestemt seg for. Høytalere er digge når du spiller for deg selv og hører den vakre musikken som blant annet Age of Conan kommer med.

Lenke til kommentar

Kan mest om utstyr som musematte, mus etc.

 

Det er nesten like lite vits i å kjøpe en QcK XXL som det er å pule en bamse i rompa! XXL er så stor at du mest sannsynlig ikke har plass til den på skrivebordet! Gå heller for en mindre Qck, eller så anbefaler jeg Qpad|CT 4mm. Og G5 musa er heller ingenting å satse på, ettersom scrollen fort blir ødelagt! Som mus vil jeg anbefale Razer DeathAdder! Spesial lagd for høyrehendte og nominert og vinner av en god del priser. Og G15 er eller ikke noe godt valg! Side knappene er veldig forstyrrende til gaming! Hvis du skal holde inne en knapp som TAB, esc, shift osv. så er det ofte man kommer helt bort til "G" knappene!

og kanskje bytte ut skjermkortet med et XFX GeForce 8800GTX! Og lydkort er vanligvis ikke så viktig. Jeg tipper det du allerede har på PC-en din er mer enn bra nok. (hvis du har en pc xD).

 

Men ellers ser det bra ut, har hørt mye positivt om kabinnettet, Antec Nine Hundred.

Jeg har også det samme annlegge som du har lagt inn, men hva er egentlig vitsen? Sats heller på et headsett! SteelSeries Siberia er premium!

 

Håper jeg hjalp litt til ;]

Lenke til kommentar

ok, takk for tips om musematte, og mus. g15 trur eg ikkje blir noko problem, det får konpensere på resten av det positive ;) og skjermkortet er jo bedre enn 8800, så eg tar det eg har... og lydkort har eg ikkje frå før av, bare eit kjempegammalt og så har eg ein bærbar PC, det lydkortet hjelpe lite :p og fekk nettopp ( par timar sidan) eit annlegg av søsknene mine (Creative Gigaworks pro-gamer g500) og headset har eg allerede ;)

 

takk for långt og godt svar :)

Lenke til kommentar
leste forresten ein artikkel om at nVidia kommer med nye toppkort i juli, bør eg då heller kjøpe eit middelmåls kort nå og vente til det kommer?? eller bare satse for 9800 og drita i det?

og eg slite med valg av prosessor, er virkelig e6850 så god? eg vil ha ein kraftig prosessor som er god til spel uten å måtta venta på ubestemt tid som med e8400...

Lenke til kommentar
Haha, Amentio er jo ikke dårlig. Bestilte alle mine deler derfra, ekstremt gode priser og porto!

Det er sjelden at en butikk klarer å feile ovenfor absolutt alle kundene sine, akkurat som at det er sjeldent at en butikk aldri feiler i det hele tatt. Hvis du derimot tar deg en tur over til dette forumet, samt ser i prisguiden vil du legge merke til at når det skjer noe ille som at pakken ikke kommer, er Amentio som oftest dårlige på å fikse problemet. Er mange som har måttet vente lenge på å få pakken sin. Selvfølgelig, de andre er ikke feilfrie men noen er verre enn andre...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...