Gå til innhold

Flere gnagsår på rumpa (PC/PSP)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper at spillet er bedre enn forgjengeren. Etter min mening vil et nytt PCM spill trenge mange forbedringer i forhold til tidligere versjoner. Håper vi ser et nytt system for blant annet spilling i nettverk/online. jeg har lovet meg selv å ikke bruke mer penger på PCM serien, men når juni kommer og tour de france begynner spørs det om jeg ikke blir fristet dersom spillet viser seg å skulle være bra :p Håper på det beste.

Lenke til kommentar

Hva med å gjøre et spill SKIKKELIG? Var regelrett komisk forrige gang og viste franske Cynanide sin mangel på profesjonalitet når de to dager før lansering skrek ut i sitt eget forum etter en norsk oversetter. Oversettelsen var jo selvfølgelig skikkelig mange feil i!

 

Og for å toppe det, hadde de århundrets memory leak som gjorde at det var klin umulig å fullføre enkelte lengre etapper i normal hastighet pga. det. Enn måtte har 2-4 gig ram og memory cleaner slik at du ikke gikk tom for minne.

 

Men konseptet har blitt bedre og bedre, flere funksjoner, rytterene skal få en ny motor og er endel ting som de sier skal bli bedre.

Men få no mindre bugs og! Det MÅ være pri. en!

Lenke til kommentar

Fjorårets var totalt håpløst uten patch, og etter at patchen var innstallert frøys det hver gang under oppstarten. Kjøpte det et par uker før TdF, og da TdF startet var jeg allerede drittlei, så jeg håper de skjerper seg i år. Kommer uansett til å kjøpe det i år også, men det er godt mulig det blir siste gang jeg gjør det.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

PCM 2007 var i fjelletapene heilt grei(av og til :p ) Men når du kom til spurten var det heilt håpløst dårlig, eg trøkke føll så følle han ca 10m, men så skifta da eutomatisk til hold posision midt i feltet, pluss det var forferdelig mången bøga, så eg gjir PCM 2007 5/10:p Håpe på eit møkje bedre spell denna gongen;)

 

Håper på 10/10 til PCm 2008;)

Endret av Arsenal93
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...