daviik303 Skrevet 1. april 2008 Skrevet 1. april 2008 Resistance 2: 4. November Soul Calibur: 24. Juni Fallout 3: 7. Oktober
Spillorakelet Skrevet 1. april 2008 Skrevet 1. april 2008 Sånne lister har jeg også på jobben ;-) Er en helt vanlig release liste de fleste spillbutikker har det der med foreløpige datoer..
Knut Marius Skrevet 1. april 2008 Skrevet 1. april 2008 Nettopp derfor jeg ikke skjønte dette... Det ligger da slike lister åpent på omtrent alle websider. Til og med lister som oppdateres i blant..
Paisley Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Hvor er det mulig å printe ut en sånn liste?? Gjerne link.
kremkatten Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Spørs om dette er en slags dårlig aprilspøk da. Datoene ser jo genuine nok ut de.
Nacky Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 (endret) Står det Afro Samurai øverst på andre bilde? :S Håper da ikke det! Høres i alle fall ikke bra ut :!: Endret 2. april 2008 av Nacky
Enigma123 Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Står det Afro Samurai øverst på andre bilde? :S Håper da ikke det! Høres i alle fall ikke bra ut :!: Det er nok sant og spillet ser spennende ut...gleder meg faktisk til denne tittelen. Her Kan du se noen trailere av spillet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå