nordemoniac Skrevet 1. april 2008 Skrevet 1. april 2008 (endret) Sjekk ut dette bildet: Ser jo lovende ut... Endret 1. april 2008 av nordemoniac
Zhyl0 Skrevet 1. april 2008 Skrevet 1. april 2008 ..så man alltid kan se hodet på den man spiller. "No more loosing your guy behind/inside a building, now you can ALWAYS see the head!"
Vrengtpolvott Skrevet 1. april 2008 Skrevet 1. april 2008 (endret) Haha, mest opplagte aprilspøken ever Endret 1. april 2008 av Vrengtpolvott
nordemoniac Skrevet 1. april 2008 Forfatter Skrevet 1. april 2008 Ikke spøk akkurat;) Satt og så gjennom trailere, også hakket det plutselig der, så alt jeg har gjort er å trykke pause når han kjører over broen.
nordemoniac Skrevet 3. april 2008 Forfatter Skrevet 3. april 2008 Om dere ikke tror meg: GTA IV trailer 4 Om dere har på pause og trykker på tidslinjen, så vil dere etter kort leting garantert finne det.
Comprade Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 OOOMG! Jeg så den! Bare ett lite øyeblikket, men jeg så den! OG jeg som hadde så høye forventninger til dette spillet. Det suxxer nå!
fug Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Hva er feil med bildet!? Neimen for fanken, nå så jeg det jo.
Kjeksmestern Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Noen som kan forklare hva som er feil? Du skal ikke kunne se hele hjelmen til fyren fra den synsvinkelen, hjelmen kommer foran "X-en" selv om den er nærmest omgz R* suxxx b1gtyme!11!!
HappyHerb Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 (endret) Noen som kan forklare hva som er feil? Du skal ikke kunne se hele hjelmen til fyren fra den synsvinkelen, hjelmen kommer foran "X-en" selv om den er nærmest omgz R* suxxx b1gtyme!11!! Vell, dere tar feil. Det er faktisk ingen glitch i det bildet (se screen i første post). Det ser riktignok ut som at hodet er kommet foran X-en, men hvis du studerer bildet nøyeere (samt sjekker video) så er den delen av X-en han er "foran" en del av X-en (cross bar bjelkene) som er på andre siden av brua, altså bak han og derfor korrekt gjengitt. Man får inntrykk av at det er en feil fordi cross bjelkene på begge sider av brua overlapper hverandre på det punktet i videon. EDIT: Ser at det faktisk er 3 lag med cross bars på brua bakover i bildet. Så man har cross bars på den delen av brua som er nærmest oss fra den vinkelen vi ser i videon, cross bars i midtrabatten, og cross bar på andre siden av brua. Så den nærmeste cross baren er han bak, og foran de 2 andre. Endret 3. april 2008 av HappyHerb
Comprade Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Skjønner hva du mener, men hvorfor ser vi ikke resten av nakken hans da?
HappyHerb Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Skjønner hva du mener, men hvorfor ser vi ikke resten av nakken hans da? Nakken er bak den cross baren som er nærmest oss fra den vinkelen, så det er jo korrekt? Skal se om jeg får tid senere ikveld, så kan jeg fargelegge cross barene så det blir mer tydelig hvilke han skal være bak og hvilke foran :-)
Vrengtpolvott Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Haha, ser det jeg også nå. Var helt sikker på at trådstarter hadde tatt screenshot, klippet ut hjelmen, og limt det over sånn for å bruke det som aprilspøk
Comprade Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Okey, så hvis det er tre bjelker på den brua, er han bak den andre og foran den tredje?
HappyHerb Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Okey, så hvis det er tre bjelker på den brua, er han bak den andre og foran den tredje? Bak den første og foran den andre og tredje
HappyHerb Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Legger ved bilde fra første post + et med farge kode så ser man det bedre og kan sammenligne. Rosa cross bar, er den som er nærmest og den han skal være bak. Grønn cross bar er midtrabatten, og blå er den som er helt bakerst på andre siden av brua. Som dere ser er det ikke en glitch i bildet. Han er korrekt bak rosa cross bar og foran grønn og blå :-) Bjelken helt foran har jeg ikke fargekodet, men det er bjelken som rosa cross bar er festet til, så den er også korrekt foran motorsykkel duden.
Comprade Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 *phew* nå kan jeg kjøpe spillet igjen, takk og lov!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå