Gå til innhold

Konvertering av .mov til .mpeg? Casio Exilim

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg sliter noe enormt med å få klippet filmene jeg har tatt med dette casio exilim kameraet, det tar opp i .mov som er antakeligvis quicktime sitt format. Greit nok tenkte jeg, men ikke faen om det finnes et jævla program som kan klippe film og har støtte for .mov. Makan til dritt format, alle converterene jeg har prøvd sier, installer quicktime player for å kunne gjøre om, det har jeg gjort uten resultat. Jeg har også installert k-lite codecpack, uten resultat. Hvorfor skal dette være så enormt vanskelig? Flere som har opplevd noe slikt?

Hva må jeg gjøre med quicktime for å få alle converterene jeg har prøvd til å kunne gjøre om, det står at de støtter .mov bare at de ikke finner codec. Den ene kunne jeg hake av for bruk av noe rart, da klarer den det på mystiskvis. Men ikke skikkelig, directShow eller noe sløvt. Det fører til at windows movie maker åpner flere utgaver av en kodec nede i trayet på maskinen også blir sjiten utsabilt også mister jeg all lyden. Er det ingen måte å få gjort om .mov til mpeg eller til hva som helst egentlig :p

Håper på hjelp, det er en dogme film som skal være inne idag. trenger hjelp. Takk!!!!

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...