Gå til innhold

Aprilfest 2008 - Dewil - Kun ting med hjul

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er bare en 635 også.. kjiping motoren i den.. 645 begynner å nærme seg noe.. mens M6 er tingen når det gjelder denne bilen.. bare synd den er så sykt dyr.. Norge er et trist land når det gjelder avgifter..

Skrevet

HAHA.. Nytt tastatur :D Logitech diNovo Mini. Skal bruke det på PS3'n min. Måtte bare ta et bilde å legge ut her.. Hjul på det var det også på'n..

post-26623-1209495183_thumb.jpg

Litt exif :p :

Satte Blender 1.8 og valgte e/v -2.3

F/1.8

1/15

iso 100

Skrevet

Stilig bilde.

Jeg likte både fargekontrasten og dybdeskarpheten (mangel på sådan). Lurt å undereksponere litt her.

eitp

Skrevet

30. April:

Da var det slutt på festen. Tenkte det passet med et bilde som faktisk viser en slutt. Dette dekket har fått godt med juling.

post-26623-1209561602_thumb.jpg

Exif:

f3.2

1/125

iso 100

Skrevet

Her er det en som har bremst for harde livet!

Gratulerer med vel gjennomført utfordring. Mange kjekke bilder.

eitp

Skrevet (endret)

Takker for alle kommentarer!

Hjulet har stått på en tilhenger, en jeg kjenner kjørte fra hafjell uten å merke at dekket ikke gikk rundt før han kjørte fra snøen og over på asfalten. heldigvis hadde hengeren 2 hjul på hver side...

Lurer litt på hvorfor jeg egentlig valgte "ting med hjul" men synes selv jeg løste mye av det på en grei måte. Var på dragrace i går nede i skien, legger ved et siste bilde i denne tråden som selvfølgelig ikke er med i april festen men for å vise noe av opplevelsen jeg hadde der nede.

Det var et natt drag så det var temmelig vanskelig å ta noe godt bilde av disse bilene som aksellerer ganske heftig. Denne bobla kjørte fra det meste:

post-26623-1209655703_thumb.jpg

Synes det er et av de bedre bildene jeg tok denne kvelden/natten.

litt exif:

manuelle instillinger

bildet er tatt kl. 22:13

F2

1/25 sek

iso 640

Endret av Dewil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...