ShadowViper Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 Hei..har en Sony ericsson w580i Lurer på om noen vet om en Emulator til mobil.. takk..natta XD
theDaniel Skrevet 1. april 2008 Skrevet 1. april 2008 Hei..har en Sony ericsson w580iLurer på om noen vet om en Emulator til mobil.. takk..natta XD Hadde du valgt en Symbian (nokia mm) eller en windowsbasert mobil skulle jeg kunne få deg til å gå helt av skaftet. Jeg spiller ps1 spill på min windows. For å ikke snakke om alt av GB, GBC, GB ADvance, nes, snes osv... Men på en Sony? Hrmnei. Der sliter du. Meld deg ut av "jeg vil ha en telefon jeg kan ringe med klubben" og meld deg inn i "vår" :-P
ShadowViper Skrevet 1. april 2008 Forfatter Skrevet 1. april 2008 Hei..har en Sony ericsson w580iLurer på om noen vet om en Emulator til mobil.. takk..natta XD Hadde du valgt en Symbian (nokia mm) eller en windowsbasert mobil skulle jeg kunne få deg til å gå helt av skaftet. Jeg spiller ps1 spill på min windows. For å ikke snakke om alt av GB, GBC, GB ADvance, nes, snes osv... Men på en Sony? Hrmnei. Der sliter du. Meld deg ut av "jeg vil ha en telefon jeg kan ringe med klubben" og meld deg inn i "vår" :-P hehe x D ja kanskje ^^ vuderer å kjøpe ny mob til vintern..
DTR_92 Skrevet 1. april 2008 Skrevet 1. april 2008 (endret) Lastet nylig ned denne emulatoren til min k850i Mobile9 Heter MeBoy eller noe slikt og det følger med div. pokemon spill på den. Let rundt på samme siden, så kanskje du finner andre også. PS: Vet ikke om den vil virke på din mobil da, eller om den er av noe stor interesse for deg. Endret 1. april 2008 av DTR_92
Lavik91 Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Hei..har en Sony ericsson w580iLurer på om noen vet om en Emulator til mobil.. takk..natta XD Hadde du valgt en Symbian (nokia mm) eller en windowsbasert mobil skulle jeg kunne få deg til å gå helt av skaftet. Jeg spiller ps1 spill på min windows. For å ikke snakke om alt av GB, GBC, GB ADvance, nes, snes osv... Men på en Sony? Hrmnei. Der sliter du. Meld deg ut av "jeg vil ha en telefon jeg kan ringe med klubben" og meld deg inn i "vår" :-P hyggelig med sånne klubber og slikt no.. men hvor får du ta i disse emulatorene? har en n73 (Nokia), er denne bra / sterk nok til å drive disse programmene?
Symbian_Pro Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Ja sterk nok til GB, GBC, GBA, Nes, Snes, GG, SMS, Megadrive, Pce, ScummVM ++. Bare å google "S60 emulators" e.l.
Merken Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 Hei..har en Sony ericsson w580iLurer på om noen vet om en Emulator til mobil.. takk..natta XD Hadde du valgt en Symbian (nokia mm) eller en windowsbasert mobil skulle jeg kunne få deg til å gå helt av skaftet. Jeg spiller ps1 spill på min windows. For å ikke snakke om alt av GB, GBC, GB ADvance, nes, snes osv... Men på en Sony? Hrmnei. Der sliter du. Meld deg ut av "jeg vil ha en telefon jeg kan ringe med klubben" og meld deg inn i "vår" :-P Hvilken emulator bruker du til Windows Mobile?
µT. Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 (endret) Hei..har en Sony ericsson w580iLurer på om noen vet om en Emulator til mobil.. takk..natta XD Hadde du valgt en Symbian (nokia mm) eller en windowsbasert mobil skulle jeg kunne få deg til å gå helt av skaftet. Jeg spiller ps1 spill på min windows. For å ikke snakke om alt av GB, GBC, GB ADvance, nes, snes osv... Men på en Sony? Hrmnei. Der sliter du. Meld deg ut av "jeg vil ha en telefon jeg kan ringe med klubben" og meld deg inn i "vår" :-P Hvilken mobil har du? Jeg installerte Playstation emulator på Touch'en min, og noe sier meg at dette vil bli en leggete opplevelse for meg Har ingen PS ROM's å teste ut heller, så jeg vet ikke hvordan det vil gå.. hehe..Har en TyTN liggende her også, men skulle gjerne spilt det på Touch'n Endret 10. april 2008 av Steffen_moss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå