Gå til innhold

BK: Berging av lastebil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et helt greit reportasjebilde. Synes dog at selve traileren kamuflerer seg for godt inn blant omgivelsene, og blir dermed ingen automatisk blikkfanger.

 

Fotomessig synes jeg det er ganske tamt. Tror at du med fordel kunne økt kontraster litt. Utbrent himmel synes jeg heller ikke er noe positivt.

 

Men som sagt et helt greit reportasjebilde, men ikke noe mer enn det. ;)

Lenke til kommentar

Hei du,

Jeg syntes du har fått med utrolig mange bra ellementer i bildet som forteller hvordan situasjonen virkelig var der, Med den havarerte hengeren,redningsbilen og køen som begynner og hope seg opp bak politibilen der. Hadde vært et bra reportasje bilde.

kvaliteten på bildet er sånn midt på 3 med denne utbrente himmelen og litt lite kontrast syntes jeg det også er.

Lenke til kommentar

Takk for kritikk alle sammen. Ser at fargene har forandret seg ganske radikalt fra de var i photoshop til de kom på web'en. Har prøvd endel men fargene blir ganske tamme uansett, konverterte til srgb før bildet ble lagt ut. Har ikke hatt dette problemet med andre bilder tidligere, noen som vet hva det kan være? Ser nok at dette nok egner seg best som avis-bilde. Mulig det hadde vært mer spennende med en slags bilde-historie isteden, skal prøve litt og legge det ut hvis det blir bra nok :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...