Gå til innhold

koster det virkelig 200 kr for frakt fra amazon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei! skulle kjøpe the sims fra amazon. dette kostet 30 dollar. altså ca 150 norske kroner.... men så når jeg skulle bestille så tok de 190 kr i frakt!!! kan dette virkelig stemme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres mye ut. Bestilte to bøker fra Amazon i dag, og betalte vel ikke mer enn rundt 60-70 kroner.

Prøv evt. amazon.co.uk

Skrevet

jøss.... da er det jo virkelig ikke noe vits i å bestille CD-er, spill eller filmer fra usa!

the sims 2 kom på 450 kr tilsammen fra amazon. Jeg trudde at det var mange som kjøpte spill CD-er og filmer fra usa... men det kan jo virkelig ikke lønne seg....

Skrevet
jøss.... da er det jo virkelig ikke noe vits i å bestille CD-er, spill eller filmer fra usa!

the sims 2 kom på 450 kr tilsammen fra amazon. Jeg trudde at det var mange som kjøpte spill CD-er og filmer fra usa... men det kan jo virkelig ikke lønne seg....

De tyner vel prisen vs. vekt så godt som mulig. Så det blir 3-4 billige spill som fordeler frakt omkostningene.

Skrevet
Du kan velge hva slags frakt du vil ha.

Jeg betalte 60 kroner for et spill med frakt i forrige uke

det var nemlig det jeg også tenkte altså.... har prøvd å se om jeg får byttet fraktmetode men får ikke dette til!

gjør du dette før du legger spillet i handlevognen eller er det helt på slutten?

Skrevet (endret)
Du kan velge hva slags frakt du vil ha.

Jeg betalte 60 kroner for et spill med frakt i forrige uke

det var nemlig det jeg også tenkte altså.... har prøvd å se om jeg får byttet fraktmetode men får ikke dette til!

gjør du dette før du legger spillet i handlevognen eller er det helt på slutten?

jeg mener jeg gjorde det helt på slutten

PS. Husk at du har amazon.co.uk og amazon.com

Jeg vil tro at amazon.com kanskje har dyrere frakt, ikke vet jeg

Endret av RRhoads
Skrevet

får fortsatt ikke til å forandre shipping metode. ble til at jeg bestilte og måtte kansellere.. noen som vet hvordan man gjør dette?

Skrevet

hmmm... nå har jeg prøvd å bestille en film og da kunne jeg velge shipping. det ble 30 kroner. Så valgte jeg sopranos boks (sikkert samme størrelse på den som på the sims, om ikke større) og da kunne jeg også velge shipping som ble 30 kr. skjønner ikke dette her.... virker som det ikke fungerer på dataspill. da jeg testet crysis ble det også vanvittig mye i fraktkostnader....

Skrevet

har du prøvd www.Play.com er ikke no frakt fra dem. ikke toll heller om du handler for under 200 kr.

er grei på film. men du får jo se selv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...