OlavHW Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 Jeg har planer om å ta en paid character transfer om en stund til et annet realm. Har sjekket at character navnet jeg vil ha er ledig på den nye serveren (den jeg skal til), men jeg kan jo risikere at noen andre tar det før meg. Derfor lurer jeg på å opprette en midlertidig character på realm'et med dette navnet og så slette den rett før jeg transferer den egentlige characteren min dit. Noen som vet om dette vil fungere i praksis? Det jeg tenker på er om det er noen karantene tid på navn? Dvs kan jeg slette den midlertidge characteren og så blir navnet umiddelbart tilgjengelig for bruk for andre igjen?
Arba Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 Det funker helt fint og lage en lvl 1 for og ta vare på et navn og slette han rett før du tar et transfer
Myou Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 Mhhm, riktig. Har en kompis som har gjort dette med veldig mange servere, gjaldt et spes navn da som bare HAN skulle ha.
IkkjeOleJørgen Skrevet 1. april 2008 Skrevet 1. april 2008 Det gjorde jeg 2 måneder før jeg fikk min blåbær shaman
Madock Skrevet 1. april 2008 Skrevet 1. april 2008 Hvis du vil være HELT sikker på å få navnet ditt, så sletter du ikke alten før etter at du har fått mainen over på serveren
Nefeethi Skrevet 1. april 2008 Skrevet 1. april 2008 I teorien er sjansen for at det fungerer nær absolutt. Men såklart, det kan være noen andre lager seg en night elf hunter med navn "Olavlegolasxx" i de minuttene fra du sletter level 1-alten til du får gjort transferen ><.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå