Gå til innhold

Nedgradere ultimate til Buisnes?


Anbefalte innlegg

Har en Vista Ultimate oem, lovlig kjøpt og betalt

 

Har tidligere hatt den instalert og aktivert, men gikk tilbake til xp

 

Skal bytte hd nå, og tenkte at jeg skulle legge inn Vista på nytt. (På samme pc)

 

Men har ikke bruk for mer enn det som hører til buisnes versjonen.

 

Husker ikke helt, men går det da an kun å legge inn kun Buisnes fra Ultimate dvd-en?

 

Og må jo selvfølgelig bruke samme koden, som er til ultimate. Og selvfølgelig aktivere på nytt.

 

Bare til slutt: Om en pc klarer Buisnes, klarer den da også Ultimate? At det er samme krav til maskinen?

Endret av hysoto
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har en Vista Ultimate oem, lovlig kjøpt og betalt

 

Har tidligere hatt den instalert og aktivert, men gikk tilbake til xp

 

Skal bytte hd nå, og tenkte at jeg skulle legge inn Vista på nytt. (På samme pc)

 

Men har ikke bruk for mer enn det som hører til buisnes versjonen.

 

Husker ikke helt, men går det da an kun å legge inn kun Buisnes fra Ultimate dvd-en?

 

Og må jo selvfølgelig bruke samme koden, som er til ultimate. Og selvfølgelig aktivere på nytt.

 

Bare til slutt: Om en pc klarer Buisnes, klarer den da også Ultimate? At det er samme krav til maskinen?

 

Det finnes ingen Business (legg merke til skrivemåten) på Ultimate DVD-en, så du må nok kjøpe deg en.

Lenke til kommentar

Har nok ikke noe problem med ultimate. Men har i grunnen ikke bruk for mediasenter og alt det andre som er med den.

Men får ny hd i dag, og blir nok til at jeg legger inn ultimate. Angrer litt på at jeg startet denne tråden.

Er ikke så god til å skrive Engelsk, og dårlig i Norsk grammatikk også. "Business" var nok feilskrevet

 

Når jeg kjører Vista Upgrade Advisor, får jeg beskjed om at Vista Business er den rette versjonen for meg. Har xp pro nå.

Men skal vel da gå like greit med Ultimate?

 

Asus A6F:

Core Duo T2300 1.66 GHz

Graphics Processor: Intel GMA 950 (Spiller ikke spill, og ikke redigerer jeg video)

160GB HD i løpet av dagen, 100 GB nå

2 GB RAM

 

Er i tvil om jeg først skal legge inn xp fra recovery, og Vista på egen partisjon etterpå. "Dual boot"

Endret av hysoto
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...