Kamande Skrevet 30. mars 2008 Skrevet 30. mars 2008 Hei Jeg har et problem med det spillet, det kjører fint men noen ganger stopper det og lukker, er det et vanlig problem med vista er det noen måte jeg kan løse det på
KristianF Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 Fungerer helt problemfritt for meg i Vista. Har du prøvd å lagt inn siste patch til spillet?
Richard_S Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 Simcity som kræsjer er, beklageligvis, ikke helt uvanlig.. Det KAN ha med forskjellige inkompatible plugins å gjøre, men kan også oppstå når du zoomer, eller helt tilfelig.. Du blir nok antageligvs bare nødt til å save ofte. Du kan forresten prøve forumet på Simtropolis, mulig de har noe mer innsikt:)
Kamande Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Skrevet 31. mars 2008 Fungerer helt problemfritt for meg i Vista.Har du prøvd å lagt inn siste patch til spillet? hei hvor finner jeg den? Finner bare Simcity society på simcity.com nå
TheOats Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 Fungerer helt problemfritt for meg i Vista.Har du prøvd å lagt inn siste patch til spillet? hei hvor finner jeg den? Finner bare Simcity society på simcity.com nå Her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå