Gå til innhold

Big tower lett , og billig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmmm, nå har jeg vurdert opp og ned hvilket kabinett jeg skal ta , og det skulle jo være et LAN vennlig et .

Har lyst på noe stort , noe chieftech , men chieftech fulltower er så jævli tungt !

Hvorfor kan ikke de lages i aliminium? Jeg bare spørr , noen som har andre forslag?

Hilsen en som vil ha big tower som er lett og ikke i Lian Li 75usb prisklasse!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor de ikke lager fulltower i alu? Hmmmm, ikke godt å si. de mener vel de ikke kommer til å tjene noe på det.

Fulltower, LAN venlig, lett, billig. Det kan bli veldig vrient. Lag et sjæl... :shrug:

Skrevet

Du skal lete lenge og godt etter et billig alu big tower. Alu er dyrt, det er grunnen til at Chieftec ikke enda har laget big tower i alu.

For å si det sånn, så er ikke et big tower noe spessielt LAN-vennlig, det er stort, tungt og klumpete. Hvis du ikke klarer å bære et kabinett på 20+ kilo noen meter så tren heller litt, er nesten billigere. :lol:

Er jo i tillegg nesten litt vanskelig å få godt tak på et big tower.

Har selv bært et chieftec kabinett på TG, og det ble litt tungt når jeg hadde en tung bag på ryggen i tillegg. Men hvis det er LAN litt mer lokalt så blir du vel kjørt til døra, og da burde det ikke være noe problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...