Gå til innhold

Vista ødelegger for Battlefield?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat kjøpt meg BF2 complete collection, og har instalert det på min pc som har disse specsa: intel core 2, med 2,2 ghz, nvidia geforce 8600m GT, 3 Gigg Ram og Vista Home Premium. Battlefield er mitt favoritt spill, så det er utrolig kjiipt at spillet ikke fungerer. Det som skjer er at jeg starter spillet, skjermen blir svart, så sekunder senere lukkes og avsluttes spillet. Greia er at jeg har lasta ned patch 1.41, kjører spillet som administrator og har restartet PC-en/ reinstalert bf2 og patchen. Da blir spørsmålet er det vista som ødeleger for BF? TRENGER HJELP! Veldig takknemlig for svar:)!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har akkurat kjøpt meg BF2 complete collection, og har instalert det på min pc som har disse specsa: intel core 2, med 2,2 ghz, nvidia geforce 8600m GT, 3 Gigg Ram og Vista Home Premium. Battlefield er mitt favoritt spill, så det er utrolig kjiipt at spillet ikke fungerer. Det som skjer er at jeg starter spillet, skjermen blir svart, så sekunder senere lukkes og avsluttes spillet. Greia er at jeg har lasta ned patch 1.41, kjører spillet som administrator og har restartet PC-en/ reinstalert bf2 og patchen. Da blir spørsmålet er det vista som ødeleger for BF? TRENGER HJELP! Veldig takknemlig for svar:)!

Har også prøvd å kjøre BF2 i kompatibilitetsmodus for windows Xp service pack 2

Skrevet

Det er ikke Vista som gjør det. BF2 fungerer fint i Vista, og stort sett alle spill der ute.

Problemet her er en skjermkortdriver virker det som.

Feilpostet og flyttes til Battlefield-forumet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...