Gå til innhold

hjelp til ny telefon, iphone,w910i,eller w890i.


Anbefalte innlegg

da er det på tide å få kjøpt meg en ny telefon og da har jeg tre stykker som jeg vil ha.

 

det er:

 

sony ericsson w890i.

sony ericsson w910i.

iphone.

 

jeg vil helst ha en telefon som har en god musikkspiller, og derfor valgte jeg disse.

 

 

men jeg har noen spørsmål om iphone: er det vanskelig å skrive meldinger med denne mobilen, eller blir man fort vant til det?

 

hvor skal/burde jeg kjøpe iphone hvis det blir den?

 

er det noen ulemper til noen av de tre telefonene her så hadde det vært fint om dere hadde sagt det her.

 

hvem av de synter dere at jeg burde velge?

 

takk for svar,

 

mvh fredrik

Endret av slideface
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan jo ikke helt sammenligne Iphone med de to SE-mobilene. Førstnevnte er et stort beist på 135 gram. W890i veier 78 gram, W910i veier 86 gram. Har selv W890i. Lydkvaliteten er vel nokså lik som den på W910i. Er du veldig opptatt av lyd så velg en annen mobil. Nå har ikke jeg testet lyden på Iphone, men antar at den er noe bedre.

 

Så vidt jeg har forstått er det fortsatt ingen mobiler som kan erstatte en god, dedikert mp3-spiller. Skal selv bestille en (enten fra Sony eller Cowon). Orker ikke den "innestengte" lyden fra W890i.

Lenke til kommentar

tusen takk for svar.

 

jeg valgte de to SE modellene fordi at de syntes jeg virker best og ser finest ut for meg, fordi jeg vil helst ikke gå fra sony ericsson til nokia.

og Walkman modellene er jo de som er best egna til musikk fra SE.

 

tenker mest på Iphone men det er det med at den er jo i et annet land en det vi er i, og det er grunnen for at jeg valge noen mobiler som er i norge i dag.

 

tror nok at det blir Iphone men jeg må bare finne at sted som som de selger det da.

hvis noen har kjøpt en Iphone et eller annent sted så hadde det vært fint om dere kunne legge det ut her, sånn at jeg får en "ledetråd.""

Lenke til kommentar

Ja,Iphone knuser de to andre telefonene på de fleste ting,men hvis du vel ha en grei Musikkspiller,og ellers gode muligheter for fotovisning osv,i tillegg har den touch-Screen,som Iphone også har,ville jeg valgt Lg KU990,som også har 5 Mpx kamera,og er overlegen på video! jeg har den selv,og er storfornøyd med den jeg. Men ellers er det jo et lett valg å velge Iphone framfor de 2 andre da!(min mening det da!)

Lenke til kommentar

Jeg tror den knuser neo 2 som kommer til høsten som du snakker om, neo 2 har mindre skjerm er større har ikke flashminne, dårligere mobilnett, ja det meste er dårligere;)

 

på finn.no er det vel snart 500 annonser om å selge Iphone og de fleste har flere telefoner, da er de opplåst og fornorsket;) billigste pris på 8 gb ligger på 3500,- og 16gb 4500,- for de billigste. det er jo en ledetråd

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...