vannslangen Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 Hei. Føler jeg har en nokså "dyr" bank i dag, kan jeg tjene noe på å bytte? Har pr i dag førstehjemslån i postbanken, 1.250.000 ca. Har div sparepenger/BSU/fond i samme bank, rundt 200.000 Noen forslag? Fokus bank eller skandiabanken har jeg hørt skal være bra. Har Skandiabanken kun kontor i Bergen?
steingrim Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 Skandiabanken er en ren nettbank. De har forretningskontorer i Bergen, men ingen filial såvidt jeg vet.
PENGERiLOMMA Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 Sjekk ut finansportalen.no - der finner du rangering av de bankene som har best rente
Cryogen Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 Kaupthing har best rente og ubegrenset gebyrfrie uttak per år, men de fleste anbefaler likevel Norwegian. Forskjellen er jo ikke mye mellom de to bankene (0.2%), men er Norwegian en sikrere bank eller er det andre faktorer?
Naranek Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 Jeg kan bare svare for meg selv, men jeg har latt være å åpne konto hos dem fordi en del økonomer ser ut til å mene at de sliter økonomisk. Man vil få pengene sine tilbake uansett om de skulle gå konk, men det må skje gjennom bankgarantifondet, og det kan i verste fall ta flere måneder. Du kan finne mer info om dem ved å søke på Kaupthing på www.dn.no.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå