abergman Skrevet 28. mars 2008 Skrevet 28. mars 2008 Hei, nå har jeg bestemt meg, jeg tror jeg skal ha Sony Ericsson K660i. Den er ganske billig, klassisk SE stil og vellkjente menyer. Men folk sier knappene er små!? ER de for små eller går det greit! er det andre ting jeg bør vite??
Douglas Quaid Skrevet 28. mars 2008 Skrevet 28. mars 2008 Det kjem jo heilt an på dine fingrar! Dersom du er ein person som skriv mange meldingar og trykkjer mykje på mobilen er det vel greit å ha ein som passar fingrane vil eg tru. Du kan jo gå til ein butikk som har den og få testa sjølv
abergman Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Skrevet 28. mars 2008 Jeg lurer på hvem som er best av Z770i og K660i?
Douglas Quaid Skrevet 28. mars 2008 Skrevet 28. mars 2008 (endret) https://prisguiden.no/vis_side_ved_side....ids%5B%5D=90582 Dei er nok ganske like når ein ser på spesifikasjonane, men eg trur likevel at K660i er eit ørlite hakk betre enn den andre. Off Topic: Jeg lurer på hvem som er best av Z770i og K660i? Var ikkje klar over at mobiltelefonar er mennesker Endret 28. mars 2008 av Kalvegodt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå