Gå til innhold

lvl 39 Troll Warrior Twink

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

skal Twinke warren på 39, har meste av gearet og vet hvordan build eg skal ha, det eg slitter mest med er å finne ut navnet på en øks og hvilket quest det er, skal starte i arathi og går ut på å drepe en 40 elite

Endret av ZaiCoN
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Umm, uansett hvor rart dette høres ut har jeg fra flere hold fått høre at DW er best for 29 warrior twink, hadde selv det den gangen jeg spilte der også, funker fint + fra en questchain nå får man en fin 23 dps one-hander også, så det heller enda mer mot DW, men som sagt, jeg er ikke sikker :p

Skrevet (endret)
Umm, uansett hvor rart dette høres ut har jeg fra flere hold fått høre at DW er best for 29 warrior twink, hadde selv det den gangen jeg spilte der også, funker fint + fra en questchain nå får man en fin 23 dps one-hander også, så det heller enda mer mot DW, men som sagt, jeg er ikke sikker :p

DW ligger i arms treet nå.

Edit: Sweeping strikes og DW har bytta plass

Endret av Chieftec_Matrix
Skrevet

DW ligger i arms treet nå.

Edit: Sweeping strikes og DW har bytta plass

Tror DW = dual wield i dette tilfellet.

Skrevet

nei, liker ikke paladin, søkte litt rundt og fant dette:

---Talent Builds---

Big Crits

Description: Great for large burst damage. The main idea of this build is spamming Hamstring or Sunder Armor to force the target to dodge. This build is built for slow weapons for higher damage on Overpowers, like the Corpsemaker. The major problem with this build is that you only have about 10% crit, so your whole build won't be effective without some lucky dodges involved. But since a lot of twinks are in rogues and that typically rogues have a ~20% dodge rate it is of good use. Switch out Cruelty for Tactical Mastery for instant disarms.

Arms- 17 Points

---- #3/3 Improved Heroic Strike

---- #5/5 Deflection

---- #2/2 Improved Charge

---- #2/2 Improved Overpower

---- #3/3 Deep Wounds

---- #2/2 Impale

Fury- 3 Points

---- #3/5 Cruelty

Dual Wield / Support

Description: Fast and fairly hard hitting type of warrior. The damage is typically 'over time' and requires a lot more hits to kill an opponent. The major disadvantage at this level is the large miss rate on your off hand weapon. You can switch out Unbridled Wrath for Booming Voice or Improved Demoralizing Shout if you do not want to go dual wield. You can go up to only Piercing Howl and put the rest in Arms if wished.

Fury- 20 Points

---- #5/5 Cruelty

---- #5/5 Unbridled Wrath

---- #1/1 Piercing Howl

---- #4/5 Improved Battle Shout

---- #5/5 Enrage

---Gear---

Head: Frostreaver Crown / Slayer's Skullcap [+8 Agi / +100 HP / +8 Str]

Neck: (Sentinel(A)/Defiler(H)'s Medallion) / River Pride Choker

Shoulders: Sparkleshell Mantle / Watchman's Pauldrons

Back: Tigerstrike Mantle / Knight's Cloak of the Bear [+3 Agi / 70 Armor / +1% Dodge / +5 Resists]

Chest: Avenger's Armor* / Brutal Hauberk(H) / Fire Hardened Hauberk(A) / Raptor Hide Tunic / Shining Silver Breastplate [+4 All Stats / +100 HP]

Bracers: Jimmied Handcuffs / Pugilist Bracers / Yorgen Bracers [+9 Stam / +9 Str]

Hands: Algae Fists [+15 Agi / +7 Str]

Belt: (Highlander(A)/Defiler(H)'s Plate Girdle)* / Girdle of Golem Strength / Mail Combat Belt

Legs: Phalanx Leggings of the Bear / Triprunner Dungarees [+8 Agi / +100 HP / +8 Str]

Feet: Cavern Deep Trudgers / (Highlander(A)/Defiler(H)'s Plate Greaves) [+7 Agi / +Speed / +7 Stam]

Rings: Basalt Ring of the Bear / (Protector(A)/Legionnaire(H)'s Ring(A)) / Seal of Sylvanas(H) / Silverlaine's Family Seal / Talvash(A)/Nogg(H)'s Gold Ring / Thunderbrow Ring*

Weapon (Main Hand): Dreamslayer / Looming Gravel / (Protector's Sword(A))* / The Butcher [+15 Agi / Crusader / +15 Str]

Weapon (Off Hand): (Sentinel(A)/Scout(H)'s Blade)* / Prison Shank / Torturing Poker* / Vendetta* / Zealot Blade [+15 Agi / Fiery / Lifestealing]

Shield: Marbled Buckler / Vile Protector(H) [+7 Stam]

Weapon (Two Hand): Corpsemaker* / Cobalt Crusher [+25 Agi / Crusader / Weapon Chain]

Ranged: Ironweaver / Master Hunter's Rifle / Nightstalker Bow* [+5 Dmg / +7 Dmg / +5 Dmg]

tenkte kanskje skal følge den guiden der

Skrevet

Greia er bare at han har lyst på warrior-twink.

Og så to ting i den guiden.

Main-hand, nå får du tak en 23 DPS blue mace som er desidert det beste alternativet, den kan også få TBC-enchants.

Og legs, for all del bruk nethercobra/cleft istedenfor Libram.

Men ellers så den grei ut...

Skrevet

skulle tro folk bestemmer hva han skal lage seg, han har sagt og bestemt seg for å lage en warrior twink lvl 29.

så hvorfor begynne sånn?

vel har ikke noen gode tips til item osv, har kun lagd healing twink på lvl 29 ellers lvl 19 og lvl 39 twinks.

Skrevet

er ikke vits og komme med noe om skal lage den og den twink, warr blir det uansett og 2h axe uansett med corpsmaker, så det eg er ute etter er hva annet eg kan kjøpe av utstyr, hvor eg får det, hvem som kan lage det osv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...