Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvor sitter styringen til sentrallåsen på golf og passat?


Anbefalte innlegg

Skal bytte ut den vanlige sentrallåsen med 2 stk speedy trådløse enheter. Men denne må jo kobles på styringen til sentrallåsen, men jeg vet ikke hvor den ligger på disse bilene, noe som vet? Ble fortalt at det skulle være "plug and play" så koblet av dørtrekkene igår, men der var det ikke noen plass det bare var å sette releet rett på:S

 

Takk for svar, mvh torstein

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skulle tro det var samme plassering på venstrestyrt også, i gulvet på passasjersiden på passaten.

Her er 98 golf 1,8:

post-94014-1206879820_thumb.png

 

Hmmm, kikket under ved rattet senest igår, men fant ikke noe der... Var flere releer, men ingen som var lik på den jeg hadde kjøpt. De hadde enten flere eller færre "pinner", svet du om de sitter langt opp mot dashbordet eller skal de være synlige så fort man tar av dekselet under rattet? hvilken web har dere funnet disse bildene btw?

Lenke til kommentar
Vet ikke noe om hvor langt opp det sitter. Bildene er fra et program som heter autodata ikke noe nettside.

 

Latterlig service på bilextra da, ble fortalt at releet til sentrallåsen lå i døra:S Skulle jo være så veldig enkelt sa de..

Men jeg får bare lete litt til ellers så blir det å kontakte nærmeste volkswagen forhandler;)

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg vet ikke om dette gjelder din Passat, men vet at noen Passat har en sikrigs- og releholder like innenfor førerdøren, i siden på dashbordet.

 

Du ser den bare når døren er åpnet.

 

Alternativt kan jo dette releet ligge i motorrommet under ett deksel, men dette skal jo fremgå av bilenes håndbøker.

 

Følger det ikke med noen informasjon med de nye Speedy-releene? Eller på websiden til produsenten?

 

Lykke til ihvertfall! :thumbup::thumbup::thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...