MysticoN Skrevet 28. mars 2008 Skrevet 28. mars 2008 (endret) Hei hei, vet ikke om det er så mange som spiller Settlers her, men jeg er hekta, maka til korselig strategi spill skal man lete lenge etter. men laget ikke denne posten for å skryte over spillet. ser at det kommer en ekstra pakke til Settler VI den 10 april, men finner nesten ikke noe info om den. ikke noe hos verken ubisoft eller BlueByte (de som lager spillet). eneste infoen jeg finner om The Settlers VI: Rise of an Empire - The Eastern Realm er på tothegame.com så noen som vet om det faktisk kommer?! synest det er litt rart at det er så lite info om det når det kommer om 2 uker. Håper det kommer for det lille jeg har sett av det (5 bilder) så gleder jeg meg som en unge kilde: http://www.tothegame.com/pc-7740-the-settl...alm-for-pc.html Endret 28. mars 2008 av MysticoN
MysticoN Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Skrevet 28. mars 2008 43 som har lest tråden men ingen som vet noe? :/
ekm Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 Uten å komme meg noen garanti - så sier sikre kilder at det er irute
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå