Gå til innhold

Jerrykanne Kabinett hjelp.


Anbefalte innlegg

Hei, jeg og en kompis har bestemt oss for og lage et kabinett av ei Jerrykanne, men vi har et problem. trenger noen til og kunne lage en 3-D modell av kanne kabinettet. har selv ingen kunnskaper med og lage 3D modeller så jeg kan ikke lage selv ( har brukt Solde edge litt men dette er bare dritt, får det ikke til bruker det kun til og lage deler som vi skal lage på skolen) kommer til og lage en arbeids logg og ta bilder etter hvert, men må få ordnet noen ordentlige tegninger først. Kanne er noe jeg har liggende eller kommer til og kjøpe ei ny, har prøvd etter beste evne og tegne sånn ca jeg tenker jeg vil ha det.

 

Håper noen er villig til og hjelpe og kanskje sponse ettver hvert med komponenter....

Ta Kontakt:)

Mvh Petter.....

Endret av Dovito
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, jeg og en kompis har bestemt oss for og lage et kabinett av ei Jerrykanne, men vi har et problem. trenger noen til og kunne lage en 3-D modell av kanne kabinettet. har selv ingen kunnskaper med og lage 3D modeller så jeg kan ikke lage selv ( har brukt Solde edge litt men dette er bare dritt, får det ikke til bruker det kun til og lage deler som vi skal lage på skolen) kommer til og lage en arbeids logg og ta bilder etter hvert, men må få ordnet noen ordentlige tegninger først. Kanne er noe jeg har liggende eller kommer til og kjøpe ei ny, har prøvd etter beste evne og tegne sånn ca jeg tenker jeg vil ha det.

 

Håper noen er villig til og hjelpe og kanskje sponse ettver hvert med komponenter....

Ta Kontakt:)

Mvh Petter.....

 

Dessverre ingen råd å komme med, men ville bare si at det høres ut som et spennende prosjekt;) Ser virkelig frem til å se bilder av det endelige produktet. Har selv tenkt tanken på å bygge et kabinett av en aluminiumskoffert, slik at jeg kan bære den som en koffert når jeg skal på LAN. Ikke at jeg tror at jeg selv kunne bygget kabinettet:P Hadde nok trengt litt verktøy- og PC-byggings ekspertise.

 

Men lykke til med prosjektet;)

Lenke til kommentar

Tusen takk:) tenkte litt på lan når jeg kom på denne iden. sitter atm og prøver og tegne den på ark så det skal bli lettere for den heldige som har lyst til og hjelpe meg med og tenge den i 3D. så bare og melde deg frivillig:D

 

siden du skal bygge den i alu og du har ferdig kasse er det ikke mye verktøy du trenger.

dremmel vinkel sliper, drill og noe anna småtteri..

Lenke til kommentar
Tusen takk:) tenkte litt på lan når jeg kom på denne iden. sitter atm og prøver og tegne den på ark så det skal bli lettere for den heldige som har lyst til og hjelpe meg med og tenge den i 3D. så bare og melde deg frivillig:D

 

siden du skal bygge den i alu og du har ferdig kasse er det ikke mye verktøy du trenger.

dremmel vinkel sliper, drill og noe anna småtteri..

 

Tenkte også på LAN-bruk. Problemet er å finne en koffert som passer til et SLI-hovedkort, helst to skjermkort samt en god og stillegående strømforsyning. Alt i alt er det nok billigere å kjøpe ferdigbygget kabinett. Men det hadde definitivt vært en spennende utfordring, spesielt for noen som er så datainteresserte... Tenker at det hadde vært kult med en slik koffert-pc på TG:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...