Gå til innhold

Toolbarer i Opera.


cFc

Anbefalte innlegg

Jeg elsker opera, og vil ikke bytte. MEn dessverre får jeg ikke til å skaffe youtube eller imdb toolbarer til opera noe jeg får til til Firefox og IE. Noen som vet om dette er mulig å legge til i Opera? Hadde vært fantastisk.

 

På forhånd tusen takk og bukkende bruse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ingen «Google-verktøylinje», men eit søkefelt der alle dei definerte søkemotorane kan brukast. Klikk på pila for å få fram lista. Du kan leggje til fleire slike søkefelt om du vil, ved å høgreklikke på verktøylinja, velge Tilpass og sjå under fana Knappar. Dra det du vil ha ut på verktøylinja.

Redigert: Altso, etter at du har laga deg eit søk for Youtube eller IMDb vil du kunne søke på dei frå det søkefeltet. Personleg so foretrekker eg å bruke nøkkelord for søking, då kan eg søke via adresselinja. T.d. har eg gv for Google Video (som ogso søker blant Youtube-videoar), so om eg skriv gv ferrari i adressefeltet og trykker enter, søker eg på Google Video etter Ferrari.

Endret av Torbjørn T.
Lenke til kommentar

Enda enklere:

gå til imdb og høyretrykk i søkeruta der. Velg "legg til søk" nederst på lista som kommer opp. Der kan du velge et nøkkelord for dette søket, f.eks. imdb. Med dette nøkkelordet kan du søke via adresselinja og alle andre verktøylinjer er dermed overføldige. Trykk: imdb batman og vips finner du alt om batman på imdb.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...