Badjoker Skrevet 27. mars 2008 Skrevet 27. mars 2008 Hei, Jeg og en kompis spiller CnC3 Kane's Wrath, av og til (kanskje 25% av gamene) får vi en feilmelding midgame som sier "Kanes wrath is out of sync and the game will be terminated, please reinstall kanes wrath if this continues" eller noe lignende. Er dere sett dette før, eventuelt finnes det en løsning? Er det spillet, eller hamachi som skaper trøbbel?
Badjoker Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Skrevet 27. mars 2008 Vi kjører samme versjon av både spill og hamachi.. :s
Lampen Skrevet 27. mars 2008 Skrevet 27. mars 2008 hmm. vis en av dere har spilt et custom map, og så spiller noe anna blir det synch problem
theck1 Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Har også samme problem. 15 minutter ut i network game med 3 kompiser får alle out of sync. Noen som har peiling på hva dette skyldes? Alle har lik versjon, og alt er i orden. Fungerer når det er 2 som spiller.
Timeo Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 (endret) Husker out of sync når jeg spilte civilization3 på internet var så vanlig at det ble til en forkortelse: OOS, det som skjer er vel at data ikke blir overført hurtig eller presist nok mellom spillerne, sånn at de ikke lenger er synkronisert med hverandre, altså at de går tom for synkronisitet. Husker en ting som ofte hjalp til civ3 var visst alle kjørte samme type settings og hadde animations o.l. av. Jo mindre info å sende, jo mindre trøbbel blir det, var logikken jeg stod tilbake med. Vet ikke om jeg har rett da. Du kan jo prøve. Endret 4. mai 2008 av Bellicus
Badjoker Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Skrevet 4. mai 2008 Denne tråden sier det er en bug, så jeg venter i spenning på en bugfix http://forums.ea.com/mboards/thread.jspa?t...67&tstart=0
theck1 Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Husker out of sync når jeg spilte civilization3 på internet var så vanlig at det ble til en forkortelse: OOS, det som skjer er vel at data ikke blir overført hurtig eller presist nok mellom spillerne, sånn at de ikke lenger er synkronisert med hverandre, altså at de går tom for synkronisitet. Husker en ting som ofte hjalp til civ3 var visst alle kjørte samme type settings og hadde animations o.l. av. Jo mindre info å sende, jo mindre trøbbel blir det, var logikken jeg stod tilbake med. Vet ikke om jeg har rett da. Du kan jo prøve. Uifra navnet på feilmeldinga så kan dette stemme ganske bra. Det går nok på noe med netverket ja. Men savner en detaljert beskrivelse av akkurat hva det er som forårsaker det, og hva som skal til for å løse det
Badjoker Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Skrevet 4. mai 2008 Problemet er at feilen til og med oppstår når du ser en replay LOKALT! Det har ikke noe med firewall, nettverk osv og gjøre. Det er en bug, og det tok ca 4 uker med svada fra EA support før de skjønte det.
theck1 Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Problemet er at feilen til og med oppstår når du ser en replay LOKALT! Det har ikke noe med firewall, nettverk osv og gjøre. Det er en bug, og det tok ca 4 uker med svada fra EA support før de skjønte det. Haha, seriøst? Det er sjukt. Får vente i spenning på en update da
Bata Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Hvorfor spille over hamachi? Er dere tilfeldigvis pirater? Hvorfor spille over hamachi? Er dere tilfeldigvis pirater?
theck1 Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Hvorfor spille over hamachi? Er dere tilfeldigvis pirater? Nei, bruker ikke hamachi. Aner strengt tatt ikke hva det er engang. Får likevel sammefeilmelding.
Timeo Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Nei, bruker ikke hamachi. Aner strengt tatt ikke hva det er engang. Det er et program som lager et virtuellt nettverk. Enkelte folk har problemer med å spille over internet, f.eks. pga routere og firewalls og denslags, men over nettverk blir det mer problemfritt. Så med hamachi kan man spille på lan med noen som bor i australia.
theck1 Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Det er et program som lager et virtuellt nettverk. Enkelte folk har problemer med å spille over internet, f.eks. pga routere og firewalls og denslags, men over nettverk blir det mer problemfritt. Så med hamachi kan man spille på lan med noen som bor i australia. Aha! Da lærte jeg noe nytt idag og Men feilen oppstår dessverre også uten hamachi ... Har noen lest noe offisielt fra EA om patch til kane's wrath da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå