Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Avspilling av film på nettet (youtube) hakker/fungerer ikke.


Anbefalte innlegg

Jeg bruker en pc (på jobb) som ikke fungerer når det gjelder for eksempel youtube. Når filmsnutten begynner å laste, fryser bildet, så lastes hele klippet ned og spilles veldig fort (gjerne på ett sekund, selv om det skal vare i flere minutter).

 

Har oppdatert Adobe playeren, skjermkortdriveren og andre ting uten at det hjelper. Det er også likt hvis jeg skal se videoer på net andre steder feks Vg Tv og lignende. Ellers fungerer maskinen bra. Jeg bruker dual screen på et skjermkort hvis det skal være av betydning.

Endret av Penol
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kunne virke mere som et problem med linjen enn med datamaskinen du bruker.

 

Det hakker ikk pga dårlig linje, den har jeg testet. Det hakker heller ikke som om det skulle ha vært dårlig linje, filmen "spiller" (ser det på den streken som beveger seg), men bildet står stille. Når filmen skulle ha vært ferdig i følge "streken", får jeg noen glimt før Youtube spør om jeg vil spille den igjen.

Lenke til kommentar

Det virker mere som den "timer ut". Hvis en flash video "timer ut" så vil bare kanskje 1 sekund av den lastes mens det ser ut som hele videoen er lastet.

(Mao indikatoren vil vise hele filmen som lastet selv om egentlig ingenting har blitt lastet)

 

Dette har ingenting med hvor rask linjen er men feks innstillinger enten på jobb eller fra nettlevrandøren. Fungerer det helt fint på en annen maskin feks som er tilkoblet samme linje?

Endret av fenderebest
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...