X-Phone-X Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 (endret) hva skal jeg velge har veldig lyst på en bra mobil med alt av teknologi. Å da kom jeg fram til TyTN II og S730, men hvem skal jeg velge?? Endret 2. april 2008 av X-Phone-X
theboss22 Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 for all del. velg tytn11. jeg er var veldi fornøyd med denne. solgte denne da jeg fikk et impulskjøp på en nokia n95 8 gb. også har jeg en htc touch dual som jobb telefon.
Senshi Skrevet 27. mars 2008 Skrevet 27. mars 2008 Du bør velge TyTn II om du ikke bryr deg om hvor stor "telefonen" er. Jeg hadde Tytn II og 730 på prøve, og valgte TytnII pga den hadde bedre skjerm + tastatur, og var bedre i daglig bruk. Bruker den i hovedsak til mailskriving når jeg er på farten. Valgt tvillingsim, slik at jeg har en annen mindre tlf til å ringe med. TyTnII er dessverre latterlig å ringe med. Treeeg. Men flere her på kontoret har valgt S730 pga den er mindre og lettere å ha med seg, og lettere å bruke til både mail og ringe med.
Andynator Skrevet 27. mars 2008 Skrevet 27. mars 2008 Begge disse telefonene har jo en løsning med å dra tastaturet ned med bredsiden... jeg ble aldri fortrolig med denne løsningen på tytn 1 som jeg en gang hadde og solgte den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå