jci Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 hei når jeg starter pcen min får jeg opp 3 duplikater av xp og må velge en av dem. innen 30 sek noen som har en anelse om hvordan jeg får fjærnet 2 av dem! har testet alle duplikatene er bare 1 som funker.. trenger hjelp til å fjærne duplikatene! MVH jci
Heia Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 hei når jeg starter pcen min får jeg opp 3 duplikater av xp og må velge en av dem. innen 30 sek noen som har en anelse om hvordan jeg får fjærnet 2 av dem! har testet alle duplikatene er bare 1 som funker.. trenger hjelp til å fjærne duplikatene! MVH jci Du må editere Boot.ini fila, fjern de to henvisningene til XP som ikke skal være der.. Start->kjør->msconfig->boot.ini fanearket... Husk å sjekke at du du beholder korrekt oppstartsbane..
jci Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Skrevet 25. mars 2008 hei når jeg starter pcen min får jeg opp 3 duplikater av xp og må velge en av dem. innen 30 sek noen som har en anelse om hvordan jeg får fjærnet 2 av dem! har testet alle duplikatene er bare 1 som funker.. trenger hjelp til å fjærne duplikatene! MVH jci Du må editere Boot.ini fila, fjern de to henvisningene til XP som ikke skal være der.. Start->kjør->msconfig->boot.ini fanearket... Husk å sjekke at du du beholder korrekt oppstartsbane.. hvordan finnner jeg ut hvem som er reiktig og ikke riktig?
jallamamba Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Her er fra en urørt boot.ini: [boot loader]timeout=30 default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS [operating systems] multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Professional" /noexecute=optin /fastdetect
wiberos Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Du kan kontrollere det fra: klikk..Kjør—skrive...msconfig...i felten —klikk på..boot.ini—klikk på...kontroller alle oppstartsbaner.
jci Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Skrevet 26. mars 2008 Du kan kontrollere det fra: klikk..Kjør—skrive...msconfig...i felten —klikk på..boot.ini—klikk på...kontroller alle oppstartsbaner. takker for all hjelp kara. !! er glad for all hjelp MVH JCI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå