Gå til innhold

Kjøp fra USA ( Spørsmål ang toll og andre eventuelle avgifter )

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Morn.

Skal kjøpe meg saitek Pro Yoke Flight System og Pro Flight Rudder Pedals fra USA.

Kan linke til dem fra saiteks hjemmeside her:

Saitek Pro Yoke Flight System

http://www.saitekusa.com/usa/prod/yoke.htm

Pro Flight Rudder Pedals

http://www.saitekusa.com/usa/prod/rudder.htm

Det som er mitt spørsmål er; hvor mye vil det totalt koste å få den fraktet ned til Norge fra USA, med tanke på toll og andre avgifter? si prisen til sammen uten frakt blir 234 dollar.

mvh Kim

Endret av -Panzer
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke toll på elektronikk. Prisen du må betale er 25% moms av den samlede summen av varene ($234), og frakten. I tilleg kommer fortollingsavgift som varierer etter hvem som sender pakken. (Ser ut som Saitek bruker UPS)

Skrevet
Det er ikke toll på elektronikk. Prisen du må betale er 25% moms av den samlede summen av varene ($234), og frakten. I tilleg kommer fortollingsavgift som varierer etter hvem som sender pakken. (Ser ut som Saitek bruker UPS)

Ok, takk for svaret.

Hvor mye er fortollingsavgiften til UPS på?

• 4 uker senere...
Skrevet

For å ikke skape så mye rot tar jeg å skriver her på denne tråden, hvor mye vil det da koste å kjøpe en ipod toutch fra apple.com koster 299$ hva koster denne i frakt?

Skrevet
For å finne ut fraktkostnadene er må du lese hva som sår på www.apple.com

Der står det free shipping, men jeg regner med at det bare er innen for USA, og hva vil dette eventuelt koste i toll?

• 3 uker senere...
Skrevet

Gidder ikke lage ny tråd for dette.

Men hvor mye vil det ca. bli i toll og frakt hvis jeg kjøper noe fra Ebay(ikke ebay store) for $84.95? Det er et selskap fra USA(varen sendes også herfra) som selger. Ikke privatperson.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...