Ivittie Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 Hei, jeg har en SE W810i, men får ikke til "flash"-meny. Jeg ser alle andre med samme mobil har sånne menyer, men ikke min. Er det noe jeg kan gjøre for å få flashmeny på min og? Noen nedlastinger, updates eller noe lignende? Såkalt flashmeny
NoKeR Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 Hei, jeg har en SE W810i, men får ikke til "flash"-meny. Jeg ser alle andre med samme mobil har sånne menyer, men ikke min. Er det noe jeg kan gjøre for å få flashmeny på min og? Noen nedlastinger, updates eller noe lignende? Såkalt flashmeny Mest sannsynlig så har du en Variant-telefon. Operatøren har lagt inn en egen meny på telefonen som gjør at du ikke får fram de vanlige flashmenyene. For å få til dette, så kan du legge inn ny firmware via wotanserver.com koster litt, men da har du flashmenyer på telefonen din
Ivittie Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Skrevet 25. mars 2008 Hei, jeg har en SE W810i, men får ikke til "flash"-meny. Jeg ser alle andre med samme mobil har sånne menyer, men ikke min. Er det noe jeg kan gjøre for å få flashmeny på min og? Noen nedlastinger, updates eller noe lignende? Såkalt flashmeny Mest sannsynlig så har du en Variant-telefon. Operatøren har lagt inn en egen meny på telefonen som gjør at du ikke får fram de vanlige flashmenyene. For å få til dette, så kan du legge inn ny firmware via wotanserver.com koster litt, men da har du flashmenyer på telefonen din Takk for hjelpen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå