Sinderella Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 Håper dette er rett plass. Har en PVR/digitalmottaker fra Get, veldig fornøyd. Men så lurer jeg på en ting. Programmene jeg har tatt opp på harddisken, er det mulig å få de brendt på dvd? Det er USB utgang i fronten, kan jeg da koble den til en ekstærn harddsik og overføre eller til en maskin? Fortsat god påske!
elo_ Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 (endret) Det går nok dessverre ikke. Alle vanlige PVR-bokser lagrer opptakene i et spesielt format som bare kan spilles av på boksen. Dette er fordi rettighetshaverne (filmselskaper osv) vil hindre at digitale kopier av f.eks. filmer og serier blir spredt. Den eneste måten å kopiere innholdet til DVD eller pc, er å enten koble PVR-boksen via scart e.l. til en vanlig DVD-opptaker, eller via tv-kortet på pc og kopiere opptaket analogt i "real-time"... Endret 24. mars 2008 av elo_
Sinderella Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Skrevet 25. mars 2008 Ok, så jeg kan koble med scart f.eks. og spille av optakene til en annen kilde via den?
elo_ Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 Jupp... Det blir nesten på samme måte som om du skulle kopiere en god gammeldags VHS-kassett. En maskin spiller av og en annen tar opp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå