Gå til innhold

Grinding med prot warrior!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hey

Ja spørsmålet er vel. Er det mulig og AOE farme med en warrior? har hørt mange some sier det er mulig men jeg er litt usikker selv med tanke på at man ikke har heal eller noe lignende.

Så bare lurte på om noen har erfaring med dette og om hva slags gear man trenger for dette? er det noe spesielt man trenger av utstyr? =)

Har også sett en film med en warrior som tokk en hel haug med mobs + en 70 elite alene så ble litt skeptisk av det men. :p

takker for alle svar jeg får mvh arne

Endret av AltuZ
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger gear med mye block rating + blockvalue og diverse gimmicks som Figurine of the Colossus etc. Du går for gear med så mye avoidance og blockvalue som mulig da du helst skal unngå og bli hitta. 2pc t4 gir deg høy sjanse på et 200dmg shield hver gang du parrier, noe som vil skje ganske ofte når du tanker masse mobs.

Kan også bruke felsteel spike for å gjøre litt mer damage.

Correct me if I'm wrong :)

Skrevet
Hvorfor utsette deg selv for noe sånn? Lær å bruke AH, lån en karakter. Bruk fantasien.

kan bruke ah men det koster mer en det bør gjøre! Lån en karakter ja det kan jeg gjøre men det er stress får da kan jeg bare farme om natta. Og det og utsette meg for noe sånt jeg er tank spec fra før av så det kan da ikke ha så mye og si?

Skrevet (endret)

eller du kan skaffe deg en 2h oh respecce.. starta bc med prot/specca warr. hadde vanskeligheter med aa ta en level 61 mob. jeg skal se det foer jeg tror det at en protwarr tar en hel mob.

(mob - en gjeng med folk, som i angry mob)

Endret av henky
Skrevet

Aoe prot grinding funker flott, det eneste er det at du trenger ganske greit gear samt en trinket fra shattered halls og felsteel spike på skjoldet ditt. Om du prøver med grønt leveling dps gear så er det ikke rart at du feiler.

Skrevet

Må alltid le litt når folk som Henky sier at prot ikke kan drepe en lvl 61 mob engang. Man må jo ikke bruke tank gear kun pga at man er prot spec...

Dreper ting like fint på i prot som i fury selv om det tar litt grann tid mer, men ikke mye. Men nå er jeg vant til å farme som holy paladin så er ikke helt ukjent med at ting tar tid da...

Skrevet
Må alltid le litt når folk som Henky sier at prot ikke kan drepe en lvl 61 mob engang. Man må jo ikke bruke tank gear kun pga at man er prot spec...

Dreper ting like fint på i prot som i fury selv om det tar litt grann tid mer, men ikke mye. Men nå er jeg vant til å farme som holy paladin så er ikke helt ukjent med at ting tar tid da...

Jeg tror han mente med engang TBC hadde kommet ut å han var 60 elns..

Skrevet (endret)

Har ingenting med saken å gjøre at det var når TBC kom eller ikke. Det har alltids funnet vanlig dps items for prot warriors, i og med de er dem samme for fury/arms, og fra de første questene i Hellfire er det mer enn nok til å bli meget fort geara opp hvis man ikke allerede har.

Endret av pcverden
Skrevet
eller du kan skaffe deg en 2h oh respecce.. starta bc med prot/specca warr. hadde vanskeligheter med aa ta en level 61 mob. jeg skal se det foer jeg tror det at en protwarr tar en hel mob.

(mob - en gjeng med folk, som i angry mob)

Så en protwarr for snart et år siden(da fullt t4 var dritfett) i fullt t4 som drepte de elite-trærne oppe i skettis, ble overraska igrunn.

Skrevet

naa blei saken lagt fram med at det skulle brukes tankgear, ikke dps-gear med protspec. og ja det har sikkert mye med gear og gjoere, naa hadde jeg kun tanka i zg foer tbc, ikke naxx osv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...