Gå til innhold

MSN på trådløst nett/Wi-fi.... Koster det?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ok... men hvordan får jeg MSN TIL mobilen da?

 

Takk

 

Du kan jo prøve den her:

http://www.ebuddy.com/mobile.php

 

Jeg har funnet ut av det!

Jeg lasta ned MSN til nokia via PCen min. det var gratis! Leste også om dette med MSN på http://www.amobil.no/artikler/faa_gratis_msn_til_nokia/41202

 

Har innstalert det på telefonen, men har ikke fått det helt til å funke enda. dvs at jeg ikke klarer å logge meg på enda... men det finner jeg nok ut av!

Lenke til kommentar
Hvis du lastet ned fra den Amobil-linken, så kommer det ikke til å fungere. Du må gå inn på "Last ned" i menyen på telefonen din, og laste den ned derfra.

 

Det er en nyere versjon, og den fungerer. Bruker den selv :)

 

Den jeg lasta ned fra a-mobil linken fungerer, men den virker veldig ustabil. Det er strevsomt å logge seg på og noen ganger mens jeg bruker det "svikter" nettet, om det er noe på msn programmet som er galt da eller om det er nettet... det vet jeg ikke.

 

Hvis jeg laster ned programmet via "last-ned" som du sier.... koster det noe?

Og hvor går jeg videre inne i "last ned"?? games?amazon?internet?maps?productivity?

Endret av bfplayer
Lenke til kommentar
Hvis du lastet ned fra den Amobil-linken, så kommer det ikke til å fungere. Du må gå inn på "Last ned" i menyen på telefonen din, og laste den ned derfra.

 

Det er en nyere versjon, og den fungerer. Bruker den selv :)

 

Den jeg lasta ned fra a-mobil linken fungerer, men den virker veldig ustabil. Det er strevsomt å logge seg på og noen ganger mens jeg bruker det "svikter" nettet, om det er noe på msn programmet som er galt da eller om det er nettet... det vet jeg ikke.

 

Hvis jeg laster ned programmet via "last-ned" som du sier.... koster det noe?

Og hvor går jeg videre inne i "last ned"?? games?amazon?internet?maps?productivity?

 

Jeg har denne MSN klienten på min E90, veldig fornøyd, jeg betaler ingenting annet en datatrafikken jeg bruker. DVS Wlan er jo gratis mens via opperatøren kan det koste. Jeg har delvis fri bruk der også. Samme gjelder det når du går inn på Last ned. Bruker du en gratis Wlan tilkobling når du laster ned programmet så er det gratis. Dette får du også opp i det du trykker på programmet. Det kommer opp en liten beskrivelse og en pris før du laster ned på hver enkelt ting du velger inne på Last Ned, vertfall gjør det det med meg. Med meg ligger den her: Last Ned --> Internet --> WinLive --> Mail and IM

 

Det som blir vist til i Amobil artikkelen er vel betaversjonen av den du kan laste ned under Last Ned. En annen ting, bruker du MSN til tekst og du har en normal pris på datatrafikk så kan du taste ganske mye før du kommer opp i en betydelig sum, vertfall slik jeg ser det. Men med N95 har du jo veldig bra oversikt over hvor mye data du bruker og vil lett se prisen utfra hvor mye du har brukt det.

Lenke til kommentar
Hvis du lastet ned fra den Amobil-linken, så kommer det ikke til å fungere. Du må gå inn på "Last ned" i menyen på telefonen din, og laste den ned derfra.

 

Det er en nyere versjon, og den fungerer. Bruker den selv :)

 

Den jeg lasta ned fra a-mobil linken fungerer, men den virker veldig ustabil. Det er strevsomt å logge seg på og noen ganger mens jeg bruker det "svikter" nettet, om det er noe på msn programmet som er galt da eller om det er nettet... det vet jeg ikke.

 

Hvis jeg laster ned programmet via "last-ned" som du sier.... koster det noe?

Og hvor går jeg videre inne i "last ned"?? games?amazon?internet?maps?productivity?

 

Jeg har denne MSN klienten på min E90, veldig fornøyd, jeg betaler ingenting annet en datatrafikken jeg bruker. DVS Wlan er jo gratis mens via opperatøren kan det koste. Jeg har delvis fri bruk der også. Samme gjelder det når du går inn på Last ned. Bruker du en gratis Wlan tilkobling når du laster ned programmet så er det gratis. Dette får du også opp i det du trykker på programmet. Det kommer opp en liten beskrivelse og en pris før du laster ned på hver enkelt ting du velger inne på Last Ned, vertfall gjør det det med meg. Med meg ligger den her: Last Ned --> Internet --> WinLive --> Mail and IM

 

Det som blir vist til i Amobil artikkelen er vel betaversjonen av den du kan laste ned under Last Ned. En annen ting, bruker du MSN til tekst og du har en normal pris på datatrafikk så kan du taste ganske mye før du kommer opp i en betydelig sum, vertfall slik jeg ser det. Men med N95 har du jo veldig bra oversikt over hvor mye data du bruker og vil lett se prisen utfra hvor mye du har brukt det.

 

Takk for bra svar der!

Men jeg finner ikke WinLive på "last ned"

når jeg går på "last ned" så på internet ligger det tre filer der podcasting, gizmo og search. ikke noe winlive. på nokia sine hjemmesider sto det at hvis den ikke var der skulle man gå på oppdater liste... jeg gjorde det men den viste seg alikavell ikke. Hvorfor det? er det fordi jeg allerede har msn på mobile? (det er bare beta versjonen som er ganske bugga) skal jeg laste ned search og så søke via det programmet? Eller? noen forslag? det gåt vell også ann å laste den ned på PCen og så innstalere det fra PCen til mobilen via kabel... eller?

Endret av bfplayer
Lenke til kommentar
På min N95 8GB så ligger det en mappe Winlive der.. + masse annen dritt..

 

men det som jeg ikke har fått til, er å laste ned innhold via Wlan og ikke via EDGE / 3G

 

Husker ikke helt hvor du går inn, men du må stille tilgangspunktet ditt til "Alltid spør" Er slik på N95-1 ihvertfall, og sikkert det samme med N95-2

Lenke til kommentar
Den står på det nemlig.. det som er rart.. kjedelig å laste mange mb som jo koster flesk

 

bruk Wi-fi... dakoster det jo null og niks!

 

om du leser ett par poster opp, så skrev jeg at den ikke ville bruke wlan når jeg bruker last ned greiene på telefonen :)

 

er det ikke mulig å laste ned messenger på dataen og så etterpå overføre fila til telefonen?

Lenke til kommentar
Hvis du lastet ned fra den Amobil-linken, så kommer det ikke til å fungere. Du må gå inn på "Last ned" i menyen på telefonen din, og laste den ned derfra.

 

Det er en nyere versjon, og den fungerer. Bruker den selv :)

 

Den jeg lasta ned fra a-mobil linken fungerer, men den virker veldig ustabil. Det er strevsomt å logge seg på og noen ganger mens jeg bruker det "svikter" nettet, om det er noe på msn programmet som er galt da eller om det er nettet... det vet jeg ikke.

 

Hvis jeg laster ned programmet via "last-ned" som du sier.... koster det noe?

Og hvor går jeg videre inne i "last ned"?? games?amazon?internet?maps?productivity?

 

Jeg har denne MSN klienten på min E90, veldig fornøyd, jeg betaler ingenting annet en datatrafikken jeg bruker. DVS Wlan er jo gratis mens via opperatøren kan det koste. Jeg har delvis fri bruk der også. Samme gjelder det når du går inn på Last ned. Bruker du en gratis Wlan tilkobling når du laster ned programmet så er det gratis. Dette får du også opp i det du trykker på programmet. Det kommer opp en liten beskrivelse og en pris før du laster ned på hver enkelt ting du velger inne på Last Ned, vertfall gjør det det med meg. Med meg ligger den her: Last Ned --> Internet --> WinLive --> Mail and IM

 

Det som blir vist til i Amobil artikkelen er vel betaversjonen av den du kan laste ned under Last Ned. En annen ting, bruker du MSN til tekst og du har en normal pris på datatrafikk så kan du taste ganske mye før du kommer opp i en betydelig sum, vertfall slik jeg ser det. Men med N95 har du jo veldig bra oversikt over hvor mye data du bruker og vil lett se prisen utfra hvor mye du har brukt det.

 

Takk for bra svar der!

Men jeg finner ikke WinLive på "last ned"

når jeg går på "last ned" så på internet ligger det tre filer der podcasting, gizmo og search. ikke noe winlive. på nokia sine hjemmesider sto det at hvis den ikke var der skulle man gå på oppdater liste... jeg gjorde det men den viste seg alikavell ikke. Hvorfor det? er det fordi jeg allerede har msn på mobile? (det er bare beta versjonen som er ganske bugga) skal jeg laste ned search og så søke via det programmet? Eller? noen forslag? det gåt vell også ann å laste den ned på PCen og så innstalere det fra PCen til mobilen via kabel... eller?

 

At du har programmet på mobilen fra før har ingen betydning, men jeg ville avinnstalert før jeg innstallerte det nye, siden det er en beta. Når du har programmet innstalert på telefonen skifter ikonet og får en "mobiltelefon" over ikonet inne på Last Ned, på den måten ser du hvilke programmer som er innstalert. Når du åpner de forskjellige mappene, så vertfall med meg oppdaterer de seg før de åpnes. Sjekk at du har valgt riktig tilgangspunkt, eller velg Alltid spørr under Innstillinger på Last Ned.

Men jeg vil tro noen som har N95 vil kunne forklare deg dette bedre, da det sikkert kan være forskjellige plasser dette ligger på N og E serien til nokia.

Lenke til kommentar
Den står på det nemlig.. det som er rart.. kjedelig å laste mange mb som jo koster flesk

 

Akkurat MSN er ikke store fila.. Koster ikke mye å laste ned det via mobilnettet

 

vel, 1.3 mb er den på.. Men nå var ikke det med MSN som var hovedpoenget da.. men i det hele tatt å laste ned innhold via last ned funksjonen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...