Gå til innhold

FlashPlayer - Remote Play - PSP


BoRsE

Anbefalte innlegg

[Enable Flash® Player] er lagt til som en innstilling under [settings] > [system Settings].

 

no.playstation/nettleser

 

Ta en titt på det tredje bilde og du ser Enable Flash Player (ligger under WMA Playback)

Jeg har upgradet psp-slimen til det nyeste firmwaret, og jeg har ikke noe som heter MacromediaFlash på pspn min.

 

Hva er årsaken? En nettside jeg må gå inn på via psp-nettleseren?

Noen som har fått til å streame video / laste ned video via nettleseren på pspn for så og spille av fil formatet?

 

 

Noen som bruker Remote Play regelmessig her`? Ettersom jeg har forstått det så kan man skru på PS3n via remote play? Noen som har fått dette til å fungere?

Håper på svar

Endret av BoRsE
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Svar:

 

Flash player:

Grunnen til at du ikke har Enable Flash player i PSP system menyen din er fordi du har en PSP Slim. På Slimen er Flash -på- som standard. Derfor er det ingen vits å ha en option for å slå den på. PSPen støtter bare Flash player 6. Youtube og annen streaming video er Flash player 9.

 

Remote play:

Du kan se på youtube videor direkte om du bruker browseren via remote play. Dvs PS3 browseren kan se youtube videoer fordi den støtter Flash player 9 og PS3 hardware er bra nok til å kjøre Flashplayer 9 uten problemer. For at det skal kunne gjøres må PS3 en stå i remote play mode ( Egen option i PS3 menyen. Ergo må den stå på! ), PS3 ha internett kontakt og PSPen må være i en Wifi sone man har tilgang til.

Har ikke testet det selv, men det er dette jeg har hørt.

 

PSPTube:

PSPTube er homebrew som gjør at du kan se youtube videor på PSPen din.

Du må hacke PSPen for å få brukt dette programmet.

Sjekk PSP sticky tråden. Det er også sikkert noe tech videoer om dette på youtube.com.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...