Gå til innhold

Matrox Triplehead2go digital edition innstillinger


Meier

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte meg Matrox Triplehead2go digital edition. (Som jeg trodde passet alle skjærmer, og oppsett). Plugget det opp med DVI kontakter/kabler. Men alle 3 skjærmene(Benq FP202W) ble svarte. Samme hva jeg gjorde, så forble de det. Så skiftet jeg over til analoge kabler/kontakter. Og da kom bildet opp. Men i litt rare formater. Noen var forskjøvet, og passet ikke skjærmene. Noen ganger kommer bare bildet opp på en skjærm.

 

For så å strekke seg jevnt ut over alle 3. Dette er det innstillinger for, i sofwaren for oppsettet. Men ikke til å bli klok på. Har prøvd å finne ut av innstillingene, men finner ingen forklaring, på hva som passer hva. Bildet har vært oppe og fungert fordelt på alle skjærmer, men for så å bli borte igjen ved neste oppstart. Og da er det inn og forsøke innstillingene igjen, uten at man skjønner et kvekk.

 

Som igjen resulterer, at det ikke starter opp igjen(svarte skjermer). Jeg har spillt FarCry, fordelt på alle 3 skjærmene, med flotte bilder. Så at det virker, med disse skjærmene, er helt klart. Er det noen som kjenner til Matrox Triplehead2go digital edition oppsettet, og dets innstillinger? Hva skal man bruke av innstillinger?

 

Eller er det bedre å kjøpe seg et ekstra grafikkort, og fordele de 3 skjærmene over det? Oppnår man bedre kvalitet med det? Jeg har et EVGA 8800GTS kort fra før. Noen som har et tips? På forhånd takk :) .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...