bushwacker Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 Hei, Strømmen gikk i dag, og når den kom tilbake ville ikke tven på lengre. Dette er en Toshiba 42WL66Z. Er det bare å sende på service eller kan man kanskje håpe på at å skifte en sikring i tven vil hjelpe?
Hosjkornæsj Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 Hei, Strømmen gikk i dag, og når den kom tilbake ville ikke tven på lengre. Dette er en Toshiba 42WL66Z. Er det bare å sende på service eller kan man kanskje håpe på at å skifte en sikring i tven vil hjelpe? Ledninger o. l. blir jo ganske ofte ødelagt, pga strømbrudd. Kjekket dem ??
Alastor Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 Sjekk sikringer. Forsøk tven i en annen stikkontakt. Er tven gåen ennå, så får du ta kontakt med forsikringsselskapet ditt, da dette her ikke dekkes av reklamasjonsrett og slikt.
Lurifaksen Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 (endret) Forsøk å ta ut alle ledninger, og så sett i kun strømledningen og skru det på. Når jeg fikk TV-en min var den helt død. Hadde nesten gitt opp, men det var før jeg tok ut DVI-kabelen - når den var ute fungerte det plutselig. Fungerte fremdeles når jeg satt den i igjen Endret 23. mars 2008 av Lurifaksen
bushwacker Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Skrevet 25. mars 2008 Det hjalp i allefall ikke å skifte sikring... Uansett, har pratet med de som har service på Toshiba tver, og de sier at dette går på garantien En tv skal jo tåle et strømbrudd uansett. Men må nok nøye meg med en liten tv i 3 uker framover nå... Takker for gode forslag, selv om de ikke hjalp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå