Gå til innhold

Toshiba flatskjerm død etter strømbrudd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Strømmen gikk i dag, og når den kom tilbake ville ikke tven på lengre. Dette er en Toshiba 42WL66Z. Er det bare å sende på service eller kan man kanskje håpe på at å skifte en sikring i tven vil hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei,

Strømmen gikk i dag, og når den kom tilbake ville ikke tven på lengre. Dette er en Toshiba 42WL66Z. Er det bare å sende på service eller kan man kanskje håpe på at å skifte en sikring i tven vil hjelpe?

Ledninger o. l. blir jo ganske ofte ødelagt, pga strømbrudd. Kjekket dem :thumbup: ??

Skrevet

Sjekk sikringer.

Forsøk tven i en annen stikkontakt.

Er tven gåen ennå, så får du ta kontakt med forsikringsselskapet ditt, da dette her ikke dekkes av reklamasjonsrett og slikt.

Skrevet (endret)

Forsøk å ta ut alle ledninger, og så sett i kun strømledningen og skru det på. Når jeg fikk TV-en min var den helt død. Hadde nesten gitt opp, men det var før jeg tok ut DVI-kabelen - når den var ute fungerte det plutselig. Fungerte fremdeles når jeg satt den i igjen :blink:

Endret av Lurifaksen
Skrevet

Det hjalp i allefall ikke å skifte sikring... Uansett, har pratet med de som har service på Toshiba tver, og de sier at dette går på garantien :) En tv skal jo tåle et strømbrudd uansett. Men må nok nøye meg med en liten tv i 3 uker framover nå... Takker for gode forslag, selv om de ikke hjalp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...