Gå til innhold

Ultraportabel notebok aka lindows.com


Andylfc

Anbefalte innlegg

Jeg har for tiden en Dell inspiron 8200 som jeg egentlig ikke har bruk for lenger, derfor tenker jeg på å selge den og gå til anskaffelse av en ny stasjonærPC + en UPnotebok. Har noen kjennskap til den de annonserer på www.lindows.com? Jeg er ganske uerfaren med tanke på os'et, men har lyst til å prøve det ut, eventuelt bytte til windows. Dessuten virker prisen på $799 ganske grei, den klarer liksom det jeg er ute etter, tekstbehandling, mp3 og surfing eller? Dessuten har jeg en kompis "over there" som kan ta den med seg hjem om kort tid :) Hvis han ikke fikser det er det mulig å få han til å sende den som gave? jeg er litt usikker på takstene posten jobber med, kanskje ingen begrensning i hele tatt?

Endret av anders79
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trenger ikke cd, men kun så lav vekt som mulig! Den skal fungere som en notatblokk til forelesning og lignende. Er lei av å dra på den klumpen jeg har nå(inspiron8200), ibook er ikke veldig liten den heller selv med 12,1" skjerm. Men takk for forslaget, må vel bare vente å se hva som skjer. Tar ikke sjansen på å forhåndsbestille, men avventer til den har blitt testet osv. Levering 3 mars ihvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...